الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-07-13, 02:27 AM   #1
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abo amar
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80
abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

اصل انت مش فاهم يا مصرى الاستاذ هاوى متحامل عليا مفكرنى بعمل حوارات وانا شرحتله على الخاص انى علمى على ادى لكن هو مصر انو يعلق كل شويه تعليق على نفس الشي مع انى جبتله المفيد على الخاص وقولتله انى علمى على ادى وهو كل شويه ده اصدار تانى ده خامس ده مطلعش خامس ولا تانى ده اصدار عاشر ده مطلعش ريتاى اصلا ده اساسا مسدس ميا مش طبنجه
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-13, 02:28 AM   #2
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
اصل انت مش فاهم يا مصرى الاستاذ هاوى متحامل عليا مفكرنى بعمل حوارات وانا شرحتله على الخاص انى علمى على ادى لكن هو مصر انو يعلق كل شويه تعليق على نفس الشي مع انى جبتله المفيد على الخاص وقولتله انى علمى على ادى وهو كل شويه ده اصدار تانى ده خامس ده مطلعش خامس ولا تانى ده اصدار عاشر ده مطلعش ريتاى اصلا ده اساسا مسدس ميا مش طبنجه
ههههههههههههههههه
__________________
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-13, 02:51 AM   #3
هاوى بس غاوى
صياد قديم
 
الصورة الرمزية هاوى بس غاوى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: دمياط و بورسعيد
المشاركات: 1,170
معدل تقييم المستوى: 99
هاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدىهاوى بس غاوى من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar مشاهدة المشاركة
اصل انت مش فاهم يا مصرى الاستاذ هاوى متحامل عليا مفكرنى بعمل حوارات وانا شرحتله على الخاص انى علمى على ادى لكن هو مصر انو يعلق كل شويه تعليق على نفس الشي مع انى جبتله المفيد على الخاص وقولتله انى علمى على ادى وهو كل شويه ده اصدار تانى ده خامس ده مطلعش خامس ولا تانى ده اصدار عاشر ده مطلعش ريتاى اصلا ده اساسا مسدس ميا مش طبنجه
ياباشا انا اتحاملت امته ولا علقت كل شوية على ايه بس ؟؟؟ كل الحكاية على الخاص انى شوفتك رديت على عضو معانا ان الاصدار القديم الى مافيش منه موجود عند حضريتك قمت انا دخلت سالتك قولتلك هو الاصدار الى عندك الختم على المقبض والزناد العريض حضريتك رديت وقلت اه الشعار على المقبض والزناد العريض وحفر والصورة الى بعتها غير الكلام خالص وانا ماتكلمتش على العام فى حاجة علشان تدخل تقولى انا بتحامل وانى مفكرك بتاع حورات والكلام ده وبعدين انا بتكلم فى صلب الموضوع الى عمله المصرى واعتقد انه ده موضوع مطروح للمناقشة وكل واحد عنده معلومة بيقولها دى يضايقك فى ايه اذا كنا بنتناقش وكله بيستفاد ...؟؟؟؟
__________________
لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
هاوى بس غاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-07-13, 03:02 AM   #4
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

 
الصورة الرمزية وليد سالم
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

صلوا علي النبيييييييييييييييييييي وكفاية كده التعليق علي الموضوع ده
اساس الموضوع ان المصري كان بيثبت وجه الاختلاف للاصدارات الخاصة بالريتاي بارون للعلم بالشيئ فقط ولافادة الاعضاء وليس للنقاش عن ما بحوزة التجار قديم ام جديد وده طبعا جهد يشكر علية الصديق المحترم المصري
ولكنة لتبيين الفرق فقط لكل مشتري يعني للافاده في الشراء فقط
ارجو عدم التعليق علي الموضوع مرة اخري لتجنب كل اوجه الخلاف

ومن يري ان ما عند التجار اصدار جديد لا قديم ولا يحب ان يشترية اصدار جديد فلا يشترية
ومن يراه مناسبا له وهو اصدار جديد ويحب ان يشترية فاليشترية ولا داعي للقيل والقال بعد ذلك

ولا يجب ان ننسي ان المعروض كلة تحت الطلب لا اكثر ولا اقل
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق
""""
علي ابن ابي طالب



التعديل الأخير تم بواسطة وليد سالم ; 13-07-13 الساعة 03:07 AM
وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-10-28, 09:30 PM   #5
وليد كوبر
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2014
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
وليد كوبر مستواه غير معروف
Exclamation رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

دة جالي امبارح ومش فاهم اي شئ ............
ممكن حد يقولي دة كويس اخليه او وحش ابيعوا ولا اعمل ايه
بصراحة مش فاهم من النقاش والصور ايه المسدس المحفور والقديم واصدارات والكلام الواعر قوي دى


المسدس دة مش محفور عليه اي شئ مكتوب بس بالابيض
صورتوا ذي دة بالظبط
http://www.google.com.eg/imgres?imgu...d=0CCgQMygPMA8
وليد كوبر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-10-28, 10:36 PM   #6
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد كوبر مشاهدة المشاركة
دة جالي امبارح ومش فاهم اي شئ ............
ممكن حد يقولي دة كويس اخليه او وحش ابيعوا ولا اعمل ايه
بصراحة مش فاهم من النقاش والصور ايه المسدس المحفور والقديم واصدارات والكلام الواعر قوي دى


المسدس دة مش محفور عليه اي شئ مكتوب بس بالابيض
صورتوا ذي دة بالظبط
http://www.google.com.eg/imgres?imgu...d=0ccgqmygpma8
ماتخدش فى باللك وعموما ده الاصدار الرابع وهو ايه وايه الفرق دة كلام ناس فاضيه ههه
__________________
elmasrey123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 14-10-29, 01:15 AM   #7
وليد كوبر
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2014
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
وليد كوبر مستواه غير معروف
افتراضي رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
ماتخدش فى باللك وعموما ده الاصدار الرابع وهو ايه وايه الفرق دة كلام ناس فاضيه ههه
هههههههههههه
تسلم على ردك بسرعة الاني جديد اصلا في مضوع طبنجات الصوت ....
وليد كوبر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 07:26 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir