![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 483
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
ممكن حضرتك تشتري رامبو انا مجربتوش بس ناس كتير بشكر فية بس اتاكد من صناعتة ناس بتقول تركي و ناس بتقول مصري !!!!! بس الكل بيشكروا فية هو بيتفتح عادي و بيضرب بلي و 9 ملي زي ما حضرتك طالب سعرة 600 او 650 و ممكن حضرتك تزود علي ال1000 دول 100 جنية و تشتري الكناس بس للامانة انا مسكت الكناس و خامتة معجبتنيش هو مش بيلمع صحيح زي اغلب التركي بس الخامة غريبة شوية ابعد عن البلاك ستون ناس بتفهم بيقولو علية (مسدس فاشل ) و طبعا خليك في التركي مادام هتضرب بلي و بالتوفيق
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|