![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محلات الاسلحه وادوات الصيد الاعلان هنا مسموح به للمحلات التجاريه المرخصه فقط. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المشاركات: 483
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
شكرا يا استاذ مصري علي الرد بس اللي عند استاذ محمد ياقوت دا اكيد الاصدار القديم ؟ انا لسة مشتري من عندة اول امبارح البي 29 الصراحة هو راجل محترم جدا بس الفينش بتاع المسدس مش عاجبني اوي عشان انا معايا البي 29 القديم بتاعي جايبة من حوالي 5 شهور حاسس ان تقفيلة افضل ياريت لو تكرمت توضحلي النقطة دي كمان الامان بتاع الجديد اللي اشتريتة من استاذ محمد بيعلق دة اللي خلاني افتحة و ضاع مني الجزئ اللي فوق السوستة الصغيرة و هو جزء صغير جدا و لما كلمت الطفشنجي قالي مش متوفرة حاليا بس طقم الامان عندي ب200 دا اللي خلاني قعدت فصلت حتة زي اللي ضاعت والحمد اللة ركبتها و اشتغل الامان زي الفل اسف علي الاطالة و اكرر شكري لحضرتك
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|