![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#15 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 146
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بصوا يا جماعة احنا الحمد لله عندنا جيش من اقوى جيوش العالم
انا شوفت صور الفرقة 777 وعجبتنى اوى واو بس حسيت انى بتفرج على نسخة طبق الاصل من swat انتم مش شايفين ان ده تقليد 100% للخارج حتى الزى والمعدات والشكل العام والنمط احنا امتى بقا ربنا يوفقنا ونبعد ونستقل عن الغرب ويكون لينا نمطنا واسلوبنا الخاص بينا ملحوظة انا مابقللش من قدر القوات المسلحة بس نفسى مصر تبقى احسن عشان عمرنا ما هنتقدم طول ما احنا بنقلد لازم نبتكر
__________________
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته عن ابن عمر رضي الله عنهما قال : لعن رسول الله مَن اتّخَذ شيئاً فيه الروح غرضاً . ( رواه البخاري 5515 ومسلم 1958 ) |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|