![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المسدس رائع وغنى عن التعريف بس هو موش كسر زيرو زى ماحضرتك موضح فى العنوان المسدس فيه مسح فى الدهان وده بيدل على انه مستعمل لفترة كبيرة وده طبعا ميعبش فيه لسمح الله لآن واضح ان حضرتك كحافظ عليه جدا بس كلامى للتذكرة فقط لا غير وعموما ربنا يوفقك فى البيع
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هو حضرتك مشترك بعضوية جديدة ودية اول مشاركة عشان تحاول تشكك فالمسدس هههههههه يعني الصور بالذمة برضة تدل علي مسدس ممسوح عيب بلاش الكلام اللي يبخس فالحاجة وتم العدول عن فكرة البيع وارجوا من الادارة غلق الموضوع وشكرآ
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياباشا انا موش ببخس فى حاجتك لسمح الله لآنى بكل بساطة موش هشتريه بس انا برد على كلامك المتناقض ان المسدس كسر زيرو وواضح من الصور انه موش كسر زيرو نهائى وبعدين تبيع ولة متبعش دى حرية شخصية ليك ولو كلامى ضايقك اعتبر نفسك مقرتوش
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|