![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مسابقات الرماية مسابقات الرماية التى تجريها ادارة المنتدى |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هييييييييييييييييييييييه
ناس ليها حظ ....... وناس ليها .. ترتر ماقولنالكم علمونا الصيد الاول عشان نيجي معاكوا ولا خايفين مننا يا كبار الصيادين دحنا حلوين اوي علي فكرة قولتوا اية اجيب ( النبلة ) واجي ولا اية ههههههههههههههههههههههههههه ناس زي العسل اتمني لكم جميعا التوفيق والنجاح يا رجالة ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
لا يا باشا متجيبش نبلة و ما دمت بمنتدي الصيد في مصر أكيد طبعا هتتعلم و هتبقي صياد كبير ، و المرة القادمة تشارك معنا بالمسابقة إن شاء الله.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|