![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الجرابات دى يا باشا ممكن تلاقيها فى محلات بينو
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
معرفتكش انا كده يا ابو عمار هههههههههههههههههه طب وهي فين محلات بينو دي يا باشا افتح انا باه جوجل ايرس وادور اين تقع محلات بينو في جمهورية مصر العربية ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
التعديل الأخير تم بواسطة وليد سالم ; 13-06-02 الساعة 12:02 AM سبب آخر: اضافة |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياعم لاتدور ولا حاجة بينو ده غالى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اغلى محل ده فى الزمالك ابو سيف كاتب ان عنده تشكيله حلوة من الاخر كده اغلبية المحلات بتاع التجار فى حدايق القبة انزل خدلك تاور وعدى على ابو سيف لان هو الاساس هناك هتلاقى الى انته عايزه ان شاء الله
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
يا كبير انا عرفت ان معظمها غالي والبركة في معلوماتك ولكن الجراب اللي فية الجاب مع علبتة متهيألي انه موجود في محلات عادية مش غالية وانا طبعا روحت لابو سيف وابو فارس اللي انا جبت البروني جاب من عندة واشتريت جراب للبروني بس واحد صاحبي ضابط شرطة طمع فية ومحبتش اعزه علية فشلت المسدس من الجراب واديتهولة وانا خايف المسدس ياخد برد من غير الجراب هههههههههههههههههه وابو فارس بتصل بية لبعض الاستفسارات اللي مش مريحاني بس مطنشني مش عارف لية لعل المانع خير واليومين دول حر جدا واللف في الشوارع علي المحلات شيئ انتحاري وانا لسة شايلها زيرو وخايف القرعة تسيح ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :l f:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
المهم جراب الكناس ده انا اديلك احتمال بنسبة 90 فى الميه انه عند كريم عبد المجيد كيمو بوس فى اسكندرية وعند ابو سيف برده الجراب ده تركى تمنه من 150 ل250
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
لا يا معلم مصري مش بصره اوي يعني انا معريها بمزاجي مش مجبر هههههههههههههههههههههههه وابعدنا عن الاسكندرية عشان ليه فيها ذكرايات اليمة بعد ما اتسرق المايوه بتاعي من سنتين علي البحر ونزلت البحر بالبنطلون زي الفلاحين ههههههههههههههههههه وخلينا في ابو سيف ولا ابو فارس بس يرد ويبطل طناش يا كبير ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|