![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 | |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ادعو الله سبحانة وتعالى ان تكون فى اتم صحة واحسن حال. زى ما حبيبنا قالولك صعب جدا انك تلاقيها فى مصر. والسبب طبعا ان مقاساتها غير متطابقة الا ببندقية واحدة فقط غير الفايروخ وهى Beeman R1. عند الشراء خاللى بالك فى سوستتين للفايروخ واحدة استندر والثانية فاك FAC. طبعا اكيد انت عايز الفاك هتلاقيها 34 حلقة اما الاستندر هتكون 30 حلقة فقط. فيه حاجة ممكن تجربها لو حد من حبايبك عنده ديانا 48 او 52 حاول تجرب هذه السوست على الفايروخ المفروض تشتغل عليها زى السوستة الاستندر طبعا ده اسهل حل لتوافر البندقيتين دول عندنا. بالتوفيق ياباشا. خالص تحياتى. |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|