![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 1,103
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
انا لسه مكلم صديقي من شويه وقاللي ان اخوه ظابط في مباحث العريش وحيروح معايا هو وأخوه بكره قسم الهرم ونكلم الظباط هناك لعل وعسى يشوفو حيعملو ايه في الحوار ده وربنا يكرمنا ويسهلنا طريقنا قاااااااااااادر ياكريم
__________________
هاوي اسلحه بيضاء
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 58
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
__________________
لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 1,103
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وبجد انت اخ وزميل عزيز والله ويكفي احساسك الجميل ورغبتك في التعاون معايا ربنا يكرمك ويسعدك ويوقفلك ولاد الحلال في اي مكان بإذن الله سوف اعمل بكلامك وربنا يسهل ونتوصل لنتيجه بعد التعب ده كله ونتوصل للعربيه
__________________
هاوي اسلحه بيضاء
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|