الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-05-07, 05:39 PM   #1
tarekabasy
عضو مميز جداً
 
الصورة الرمزية tarekabasy
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130
tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مجزره رهيبه فى عيد ميلاد كايداهم

مبروك عيد ميلاد كايداهم يابو القباطين ههههههههههه
ويالا حالا بالا بالا هنو ابو اليمام
ويك ويك
هيكون عيد ميلاد كايداهم
كلة يمام وحمام
ويك ويك
وهنوا هانى القبطان
ويالا حالا بالا بالا هنو ابو اليمام
ويك ويك
هيكون عيد ميلاد كايداهم
كلة يمام وحمام
ويك ويك
وهنوا هانى القبطان

انا العباسى بقولك
يا قناص كبير
ويك ويك
يا رافع رايتنا
بالكرال كتير
يكفيك يابنى شر
كل الحاسدين
والسنة اللى جاية
تبقى حصيلة تمام
وهنوا هانى القبطان


تحياتى يا نجم
حنفى بيهنى وبيبارك
وهو نايم شوية عشان السمك هههههههههههه
ولو كنت اعرف من بدرى كنت عملتلها شوية بوظة عجب
هههههههههههه

تحياتى يا قناص
__________________
طارق العباسى تلميذ الجميع


http://img832.imageshack.us/img832/5404/tawke3copy.jpg
tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-05-07, 06:21 PM   #2
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مجزره رهيبه فى عيد ميلاد كايداهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekabasy مشاهدة المشاركة
مبروك عيد ميلاد كايداهم يابو القباطين ههههههههههه
ويالا حالا بالا بالا هنو ابو اليمام
ويك ويك
هيكون عيد ميلاد كايداهم
كلة يمام وحمام
ويك ويك
وهنوا هانى القبطان
ويالا حالا بالا بالا هنو ابو اليمام
ويك ويك
هيكون عيد ميلاد كايداهم
كلة يمام وحمام
ويك ويك
وهنوا هانى القبطان

انا العباسى بقولك
يا قناص كبير
ويك ويك
يا رافع رايتنا
بالكرال كتير
يكفيك يابنى شر
كل الحاسدين
والسنة اللى جاية
تبقى حصيلة تمام
وهنوا هانى القبطان


تحياتى يا نجم
حنفى بيهنى وبيبارك
وهو نايم شوية عشان السمك هههههههههههه
ولو كنت اعرف من بدرى كنت عملتلها شوية بوظة عجب
هههههههههههه

تحياتى يا قناص
ههههههههههههههههههههههههههه
انت فييييييييييييييين ياعم طارق غايب ومطنشنا ليه كل ده
هو انت عشان ابو العريس يعنى هاتتقل علينا ياكبير ولا ايه
كايداهم بتسلم على خطيبها
وواحشنى والله ياعم انت
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-05-08, 12:41 PM   #3
tarekabasy
عضو مميز جداً
 
الصورة الرمزية tarekabasy
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130
tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مجزره رهيبه فى عيد ميلاد كايداهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههه
انت فييييييييييييييين ياعم طارق غايب ومطنشنا ليه كل ده
هو انت عشان ابو العريس يعنى هاتتقل علينا ياكبير ولا ايه
كايداهم بتسلم على خطيبها
وواحشنى والله ياعم انت
موجود يابو القباطين....بس السمك واخدنى شوية
وشوية حوادث كدة تكسير فيابر وتبويظ مكن وصلح يا عباسى وفك دبل يا عباسى وركب دبل يا عباسى ههههههههههههه هو الصيد اشترانا يا عمونا والا اية

انا موجود بس مش كتير وبعدين كنت مشغول بموضوع البوظة وانت اللى مكنتش موجود
انت بتحب البوظة والا لا
شكلك ماشوفتش الموضوع اصلا
دا اللينك
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39839
ادخل وشوف وقولى رايك

انا طلعت النهاردة 3 ساعات عالماشى خدت 8 حتت واديتها مراويح...قولت افك جسمى شوية
تحياتى يابو القباطين
__________________
طارق العباسى تلميذ الجميع


http://img832.imageshack.us/img832/5404/tawke3copy.jpg
tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-05-08, 07:33 PM   #4
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مجزره رهيبه فى عيد ميلاد كايداهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekabasy مشاهدة المشاركة
موجود يابو القباطين....بس السمك واخدنى شوية
وشوية حوادث كدة تكسير فيابر وتبويظ مكن وصلح يا عباسى وفك دبل يا عباسى وركب دبل يا عباسى ههههههههههههه هو الصيد اشترانا يا عمونا والا اية

انا موجود بس مش كتير وبعدين كنت مشغول بموضوع البوظة وانت اللى مكنتش موجود
انت بتحب البوظة والا لا
شكلك ماشوفتش الموضوع اصلا
دا اللينك
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39839
ادخل وشوف وقولى رايك

انا طلعت النهاردة 3 ساعات عالماشى خدت 8 حتت واديتها مراويح...قولت افك جسمى شوية
تحياتى يابو القباطين
بوووووووووووووووووووووووووووظه؟؟؟
هو لسه فيه ناس بتشرب بوظه واحنا فى 2013 ياطارق بك
ههههههههههههههههههههههه
ياعم فيه دلوقت حاجه اسمها كولا وبيبسى ومش عارف ايه
حبيبى ياطارق باشا انت
ومعلش موضوع تكسير الاعواد ده وارد جدا وبيحصل
ربنا يعوض عليك
واهم حاجه عندنا عاوزيزن نشوفوك
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 06:38 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir