![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صيــــــــاد محتــــــرف
|
لأن الكلام مبيكلفش فلوس زى التجربه بالظبط ... وانا جربت الهنتر نمره 2 ... والمارفيك نمره 1 اللى هيا هيا الجيت ... وبعدين انا بتكلم فى السرعات الهاى باور .... وحضرتك مكملتش كلامى فى انى قلت الديانا مجنوم سرعتها فى نمره 2 ... 280 م/ث .... فما بالك بنمره 1 هتكون سرعتها اد ايه .... فى فرق بين الهاى باور والسرعات المتوسطه اللى هيا البنادق اللى زى الهنتر نمره 2 والجيت نمره 2 ... ومتهيالى البندقيتين دول مثاليتين للصيد واكيد حضرتك عارف ان البنادق دى مش فى سرعة الديانا ... اى كان النوع .... وعشان كده البنادق المتوسطه لما بيتعمل منها نمره 1 بتبقى فى سرعة البنادق الهاى باور نمره 2 تقريبا .... سرعة البندقيه الدينا مجنوم 280 والجيت نمره 1 305 .... اكيد حضرتك عرفت الفرق ... وانا تحت امرك ... تحياتى .
__________________
وكل الانبياء تقول نفسى **********واحمدنا ينادى من ورائى .
صـــــــــــلى الله عليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وسلــــــــــــــــــــــــــم |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: في المسكن
المشاركات: 830
معدل تقييم المستوى: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
اقتباس:
انا ليا تعقيب بسيط ان البندقيه نوريكا جيت من اروع بنادق الصيد قى مصر بسبب طول الكانون طول الماسوره دقه صناعة الششخنات اتساع قطر البستم لحيازة سوسته اكبر واقوى رقم واحد هى الانسب فى الصيد طبعاً لانها اسرع واكثر دقه والطاقه المتولده من المقذوف قادره كل القدره على السيطره على الطائر النوريكا جيت افضل كتير |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: في المسكن
المشاركات: 830
معدل تقييم المستوى: 25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايهما افضل ؟؟؟!!!! | eng-ahmed | سوق المنتدى | 12 | 11-05-03 12:27 PM |
| ايهما افضل | mishofun79 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 13 | 10-12-06 02:59 AM |
| ايهما افضل النوركا وللا الجامو | Hazem a.alsalam | الصيد العام | 12 | 10-09-17 02:14 PM |
| ايهما افضل نوركا73 او بام 21 او جامو 900 | ايهاب رمزى | سوق المنتدى | 6 | 10-09-11 03:12 PM |
| اخوانى ايهما افضل ؟؟؟؟؟؟؟ | mo7 faqih | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 09-01-21 11:10 AM |