انت فنان يا استاذ غسان
نيهاهاهاها
تسلم ايدك يا عم ايمن ووااضح زى ما الاخ الفاضل هشام سميك قال ان الرمايه ماتش كويسه
انا ظاب معايا وجايب منهه باكته صراحه
ههههههههههههههههه حبيبى يادولا باشا لسه بتعلم منكم يا كبير بس لو اخدت بالك الماتش ال1 جرام اكثر دقه 6 رشيات متلحمين فى بعض بس الرمايه ممتاز طبعا بالنسبه لسعره.