الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-02-26, 12:07 AM   #1
basemzero
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 8
basemzero مستواه غير معروف
افتراضي رد: عايز اعرف نوع الرشاش الهايل ده

اخى ..مع احترامى للاخ"SIGSAUER P226 " الشركة المصنعه هى"Steyr Mannlicher" لحساب القوات المسلحة الاسترالية و هى شركة استرالية صنعت اسلحة مثل "Steyr HS .50" القناصة بعيدة المدى....وتصنع ايضا هذه الرشاشات الهجومية شركة "SME Ordnance" وهى شركة ماليزية "تابعة لوزارة الدفاع على ما اعتقد" بترخيص من "Steyr". لكن لا اعلم ان كانت تصنع فى النمسا ام لا.
ورأى يحتمل الخطأ بطبيعة الحال لانى انسان. D:
basemzero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-02-26, 12:27 AM   #2
tamer_tatow
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية tamer_tatow
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 209
معدل تقييم المستوى: 7
tamer_tatow مستواه غير معروف
افتراضي رد: عايز اعرف نوع الرشاش الهايل ده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basemzero مشاهدة المشاركة
اخى ..مع احترامى للاخ"SIGSAUER P226 " الشركة المصنعه هى"Steyr Mannlicher" لحساب القوات المسلحة الاسترالية و هى شركة استرالية صنعت اسلحة مثل "Steyr HS .50" القناصة بعيدة المدى....وتصنع ايضا هذه الرشاشات الهجومية شركة "SME Ordnance" وهى شركة ماليزية "تابعة لوزارة الدفاع على ما اعتقد" بترخيص من "Steyr". لكن لا اعلم ان كانت تصنع فى النمسا ام لا.
ورأى يحتمل الخطأ بطبيعة الحال لانى انسان. D:
واضح طبعا ان حضرتك متابع يا استاذ basemzero وكفاية ان اول مشاركات ليك كانت هنا
tamer_tatow غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز اعرف اقوي مسدس رش khattab949 الصيد العام 0 11-02-18 09:50 PM
عايز اعرف ازاي ازيت البندقيه the king angel الورشة 8 10-12-29 04:55 PM
عايز اعرف السبب ايه man.man115 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 9 10-08-26 12:00 PM
عايز اعرف الطريقة ازاى man.man115 الصيد العام 3 10-08-22 06:30 PM
انا عايز اعرف ماكن صيد wael_496 الورشة 7 10-03-11 06:14 AM


الساعة الآن 04:27 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir