![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| التسليح المصرى و العالمى معلومات عن وسائل التسليح المختلفة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#7 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 531
معدل تقييم المستوى: 24 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياجماعة الخير هما ناصحين و بيعدوا ما استطاعوا من قوة مش زى حال العرب اللى كل همهم على السلطة و التكويش بيعملوا بالقرآن و احنا لأ - والنصر من عند لله بالتأكيد بس احنا نعمل بجد ونطور نفسنا ولا نعتمد على الخارج فى التسليح ولكن عندنا العلماء لماذا لم يخترعوا شئ - ايران ماشاء الله عليها بتطور كل يوم و البلاد التانية عاملة لها الف حساب - نتمنى مصر تكون كده - تقبل مرورى
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|