الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-02-25, 09:30 PM   #11
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: اسعار المسدسات الحى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sigsauer p226 مشاهدة المشاركة
ياباشا انا وكيل نيابه فى اسكندريه و لسه النائب العام فتح تراخيص السلاح فى الفتره الاخيره ديه و بعدين ديه مش رخصه ده تصريح بحمل السلاح الحى و المفروض اروح القسم يدينى سلاح بس انا كنت عاوز اعرف الاسعار لو حبيت اشترى حاجه احسن من اللى هستلمها المفروض مش طالب حاجه خطيره ديه الاسعار انا مس عارف ليه الهجوم او الرد الغامض كانى طالب رشاش كلاشينكوف مثلا انا بسأل على السعر مش بقول عاوز سلا ح السعر يباشوات المفروض السعر متاح لعامه الشعب ملهوش علاقه بالرخصه اصلا ليه مكبرين الموضوع و مدينله اكبر من حجمه
بارك الله فيك أخي الحبيب...من لا يعرفك يجهلك...وأنت لم تعرف بنفسك وبصفتك الوظيفية...وأنت رجل قانون وتعرف أن القضاة والمستشارين ووكلاء النيابة لهم إعفاء...وأنت قلت مع العلم بوجود رخصة...وبعدين هذا الكلام عام للجميع وليس فيه هجوم أو رد غامض...بل توعية وتوضيح لأن كثيرين شغوفين ومهتمين بهذا الموضوع ويريدون أن يعرفوا الإجراءات الواجب إتباعها...وكحب إستطلاع جرب وروح أي محل أسلحه وإسأله على الأنواع والأسعار للمسدسات الحية...لن يجيبك لأنه لا يريد أن يضيع وقته...وسوف يسألك معاك أورنيك شراء أو رخصة...ولعلمك المعروض في الفترينات كلها مسدسات صوت...ولا يعرضون مسدسات حية وأسعارها عليها في الفترينات...وعموما المبلغ المحدد لن يشتري لك شيئ محترم وبكثيره والمتاح في هذه الحدود هو الحلوان المصري...وممكن تعمل جولة عند فتح الله أو السجلابي أو نسيم عازر وميشيل عازر وستعرف على الواقع...أسعار صادمة...ونصيحتي لو تقبلها...موجود في الأقسام نوعيات جيدة...وبعلاقاتك إستنضف واحد وإستلمه طالما أنه للدفاع وليس لممارسة هواية الرماية وتملك سلاح شخصي مرخص...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سعر المسدسات دية كام mohamednagy39 ادوات الصيد الثقيله 1 11-02-20 02:39 AM
السيف اليابانى ينافس الرصاص الحى ! amlabib الصيد العام 6 10-09-22 12:24 PM
ارغب فى 9مم شبه الحى تماما Hazem a.alsalam محدثات الصوت 5 10-09-14 12:02 PM
Gps يحدد اوقات الصيد يلبس في اليد عالساعه 600جنيه mahmoud-elmasry سوق المنتدى 9 10-07-12 12:51 AM


الساعة الآن 11:08 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir