الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-04-14, 04:58 PM   #1
coyote160
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75
coyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: فيديو لاوذكرسان وتصنيع الطلقات المطاط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _SAIKO_ مشاهدة المشاركة
موضوع جميل تسلم و جزيت خيرا عالفيديو
العفو يا باشا انا كنت فقدت الأمل بعد ما عملت التوبيك انه يعجب الناس منور الموضوع ومشكور ويا رب اللي يديني تقييم يطلع ظابط ومنور مرة تانية
__________________
اللهم احفظ لنا مصر
coyote160 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-18, 02:30 AM   #2
Alessandro
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المدينه: الاسـكـنـدريـة
المشاركات: 215
معدل تقييم المستوى: 14
Alessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيدهAlessandro لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: فيديو لاوذكرسان وتصنيع الطلقات المطاط

تسلم ايدك يا باشا ع الفيديو ... و يا ريت تبقى كل طلقات البلى اللى فى السوق طلقات مطاط احسن الواحد مهما كان الموقف اللى بيتعرضله ما بيحبش الاذية يدوب حاجة كده تردع اللى قدامه و خلاص لحد ما موضوع تراخيص السلاح يبقى سهل شوية احسن الموضوع ده بقى سرقة الهرم اسهل منه ... ربنا يصلح الاحوال ... تحياتى ليك يا باشا
__________________
You Can't Kill Me ... I'm Already Dead

Ahmed El Shenaiti

مصر الكنــــانــة ما هانت على أحد ... الله يــحـرسهــا عطـفــا ويـرعـاهــا
ندعـوك يــــــارب أن تحمي مرابعها ... فالـشـمـس عيـن لـها واللـيل نـجواها
والسنبلات تصلي في مزارعهـــا ... والعطر تسبيحها والقلب مرعاهــا
Alessandro غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-04-18, 03:31 AM   #3
coyote160
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: الغربية
المشاركات: 493
معدل تقييم المستوى: 75
coyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدىcoyote160 من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: فيديو لاوذكرسان وتصنيع الطلقات المطاط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alessandro مشاهدة المشاركة
تسلم ايدك يا باشا ع الفيديو ... و يا ريت تبقى كل طلقات البلى اللى فى السوق طلقات مطاط احسن الواحد مهما كان الموقف اللى بيتعرضله ما بيحبش الاذية يدوب حاجة كده تردع اللى قدامه و خلاص لحد ما موضوع تراخيص السلاح يبقى سهل شوية احسن الموضوع ده بقى سرقة الهرم اسهل منه ... ربنا يصلح الاحوال ... تحياتى ليك يا باشا
والله يا باشا عندك حق لكن لو عايز رأيي يا ريت الداخليه تغنينا عن شيل أي رادع وتنهي الموضوع بتاع البلطجة دا أو نشيل سلاح برخص ممكن لان مش كل الناس تقدر علي مهر الحلوان أغلبهم عالاقل ومنور الموضوع ومشكور لمرورك الكريم
__________________
اللهم احفظ لنا مصر
coyote160 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 08:53 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir