![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: بني سويف
المشاركات: 196
معدل تقييم المستوى: 39 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اولا مساااء الجمال حبيب قلبي حسن بك عرابي ....انا عارف اني مقصر بس والله غصب عني بس لما شفت الموضوووع ماقدرتش امسك نفسي ..بجد مذبحة هو ده بقه الصيد الجائر اللي قال علية هشام سمير ههههههههههه ...بس احكيلنا بقه عن الرش والبنادق .. وبعدين انا مش هسكت الا لما تجبلي وحده52 تاني والله من ساعة اللي اخدتها منك مش عارف امسك بندقية ..انت عارف حتى الجديد والله حاسس انو مش زييها انا ندمت بعد ما بعتها ..... تسلم ايدك يا قناص وتحية كبيرة لابو شمس القناص المبدع وتحية للفنان صاحب الضربات واللمسات استاذ محمد محمود .... ولك يا ابو جنى احلى تحية حسن عرابي العالمي المتألق دائما... دايما المدرسة فيها اساتذة وتلاميذ بس مدرسة النهرده كلها اساتذة بجد تسلم اياديكم وماشاء الله عليكم ....والشكر للاستاذ هشام اللي خلانا نشوف الحاجات الحلوة دي .... دمتم في امان الله ومنتدانا الجميل... وتستحق كل التقدير وكل التقييم
__________________
اللهم صلي وسلم على سيدنا ونبينا محمد والله يا رسول الله إنك أحب الي من نفسي وأهلى ومالي وولدي والناس أجمعين
التعديل الأخير تم بواسطة عـمـر ; 13-03-10 الساعة 12:43 AM سبب آخر: اضافة للمشاركة |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,645
معدل تقييم المستوى: 420 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ما شاء الله طلعه رائعه والحمام حظه حلو ان الجو قلب تسلم ايديكم يا قناصين وبالف هنا وشفا
__________________
وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وجاء في السنن عن عقبة بن عامر، قال الرسول صلى الله عليه وسلم: « إن الله يدخل بالسهم الواحد ثلاثة أنفار الجنة، صانعه المحتسب في عمله الخير، والرامي به، والممدد به »، وفي لفظ آخر: « ومنيله، فأرموا واركبوا، وأن ترموا أحب من أن تركبوا، كل لهو باطل، ليس من اللهو محمود إلا ثلاثة: تأديب الرجل لفرسه، وملاعبته أهله، ورميه بقوسه ونبله، إنهن من الحق ومن ترك الرمي بعد ما علمه رغبة فإنها نعمة تركها، (أو قال: كفرها)». |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
المشاركات: 2,759
معدل تقييم المستوى: 561 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
و الله عندك حق كان حظ الحمام حلو إن الجو قلب علينا ![]() ![]() ![]() ![]() و الله كان يوم ما شاء الله أنا ما كنتش عارف الحمام ده كله جاي منين ![]() ![]() ![]() ![]() نورت الموضوع يا كبير
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
المشاركات: 2,759
معدل تقييم المستوى: 561 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
![]() عايزين نطلع طلعه مع بعض بأمر الله تعالي. أنا و الله كنت متأكد إنك هتندم علي الديانا اللي أنت بعتها لأنها فعلآ كانت ما شاء الله صياده صياده معلش تتعوض إن شاء الله و إن شاء الله هشوفلك حاجه زيها و احسن منها. البنادق كانت كالتالي: محمد محمود : Gamo - CF 20 أبو شمس: Norica - West عرابي: Gamo - CF 30 الرش كلنا كنا بنستخدم جامو ماتش العلبه البيضاء نورت الدنيا يا باشا
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|