الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الصيد البري > الصيد بالكلاب

الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-03-04, 09:33 AM   #3
loot-ait
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية loot-ait
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 367
معدل تقييم المستوى: 7
loot-ait في بداية الطريقloot-ait في بداية الطريقloot-ait في بداية الطريقloot-ait في بداية الطريقloot-ait في بداية الطريق
افتراضي رد: رحلة شراء جرو"موضوع مفيد و شيق جدا"

المهم تانى يوم طلعت على سوق السيدة عيشة و شوفت بقى السوق على اصولوه كان فى كلاب كتير قوى و كان الروت فيلر ده بالهبل و مستوايات عالية بس كله كبير و اسعار كانت من 2500 و انت طالع و كان فيه و احد شكلة نضيف معاه ابوه كان ماسك كلب روت و الله لو فى محل او مزرعة مش حيقول اقل من 15000 بيتلكم فى كام بقى
5000 و الله حتة كلب بسم الله ما شاء الله و حشش وحشش يعنى المهم بقى كان فى حاجات كتير بس انا لللأسف مينفعش اخود الكلب و اشيله عشان مكنتش راجع على الأسكندرية.المهم بقى الأسعار من 1000 و انت طالع للحاجات النضيفة و كان فى حاجات مضروبة بالهبل.وكان فى نتاية دوبر جرواية يعنى تقليب عالى قوى قوى و كانت طالعة من عينى و كان اول كلام فيها 1000 جنيه و كان فيه ولدة بوكسرات بسم الله ما شاء الله التجار وسماسرة السوق كانوا بيتعاركوا عليها مقولوكومش اتباع الجرو للتاجر ب 3500 تخيلوا بس بسم الله ماشاء الله لو فى محل مش اقل من 5000 المهم خدت لفتى وكان برضوا فيه بتبول كتير جراوى بس مش باين تقليبهوم لصغر سنهم تخيلوا جراوى و الله عمر اسبوع و اسبوعين العيال شيلاها عشان تبيعها افترا.الجيرمن بقى مكنش كويس او مكانش فيه حاجات عالية الا مع التجار فى الأقفاص.وكانوا بيتكلموا فى 1000جنيه.وانا هنا بتكلم عن الجراوى لاكن الكبير كان فيه كتير و حاجات عالية قوى كمان بس الاسعار 2000 و انت طالع.المهم خدت لفتى و انا راجع من بره بليل فوت على الراجل بتاع القصر العينى قالى انا اجبلك ال انت عاوزوه و خد نمرة تلفونى و قالى حرض عليك و الأسعار من 1000 و انت طالع برضوا ...
loot-ait غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نظام الدفاع الجوي "Thaad" اختصار "Theatre High Altitude Area Defense" avokato التسليح المصرى و العالمى 0 12-12-19 06:21 PM
"" برج بارتفاع 4 كلم !! "" 0_o تخيلوا فقط أن تنوي اليابان بناء ناطحة تسخر من ناطحات السحاب الحالية avokato الموضوعات العامه 5 12-09-02 05:39 PM
مانشيت الرئيسي بجريده معاريف "برامج الصاروخ "حيتس" كتاب مفتوح أمام المصريين" "فضيحة منظومة الصواريخ avokato الموضوعات العامه 6 12-08-28 03:50 PM
"الدفاع الإسرائيلية" تنشر خطة "عوز" لمواجهة مصر عسكرياً..صواريخ "ساعر 5"لشل "قناة السويس" 20 عاماً.. avokato الموضوعات العامه 4 12-08-27 03:53 AM
للعياط فقط / + 18 / مريضي القلب يمتنعون / عذاب رهيب ""kudu knife"" عبــ الله ــد @ الصيد البري وادواته 27 12-08-06 03:35 AM


الساعة الآن 07:55 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir