![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 367
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المهم تانى يوم طلعت على سوق السيدة عيشة و شوفت بقى السوق على اصولوه كان فى كلاب كتير قوى و كان الروت فيلر ده بالهبل و مستوايات عالية بس كله كبير و اسعار كانت من 2500 و انت طالع و كان فيه و احد شكلة نضيف معاه ابوه كان ماسك كلب روت و الله لو فى محل او مزرعة مش حيقول اقل من 15000 بيتلكم فى كام بقى
5000 و الله حتة كلب بسم الله ما شاء الله و حشش وحشش يعنى المهم بقى كان فى حاجات كتير بس انا لللأسف مينفعش اخود الكلب و اشيله عشان مكنتش راجع على الأسكندرية.المهم بقى الأسعار من 1000 و انت طالع للحاجات النضيفة و كان فى حاجات مضروبة بالهبل.وكان فى نتاية دوبر جرواية يعنى تقليب عالى قوى قوى و كانت طالعة من عينى و كان اول كلام فيها 1000 جنيه و كان فيه ولدة بوكسرات بسم الله ما شاء الله التجار وسماسرة السوق كانوا بيتعاركوا عليها مقولوكومش اتباع الجرو للتاجر ب 3500 تخيلوا بس بسم الله ماشاء الله لو فى محل مش اقل من 5000 المهم خدت لفتى وكان برضوا فيه بتبول كتير جراوى بس مش باين تقليبهوم لصغر سنهم تخيلوا جراوى و الله عمر اسبوع و اسبوعين العيال شيلاها عشان تبيعها افترا.الجيرمن بقى مكنش كويس او مكانش فيه حاجات عالية الا مع التجار فى الأقفاص.وكانوا بيتكلموا فى 1000جنيه.وانا هنا بتكلم عن الجراوى لاكن الكبير كان فيه كتير و حاجات عالية قوى كمان بس الاسعار 2000 و انت طالع.المهم خدت لفتى و انا راجع من بره بليل فوت على الراجل بتاع القصر العينى قالى انا اجبلك ال انت عاوزوه و خد نمرة تلفونى و قالى حرض عليك و الأسعار من 1000 و انت طالع برضوا ... |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نظام الدفاع الجوي "Thaad" اختصار "Theatre High Altitude Area Defense" | avokato | التسليح المصرى و العالمى | 0 | 12-12-19 06:21 PM |
| "" برج بارتفاع 4 كلم !! "" 0_o تخيلوا فقط أن تنوي اليابان بناء ناطحة تسخر من ناطحات السحاب الحالية | avokato | الموضوعات العامه | 5 | 12-09-02 05:39 PM |
| مانشيت الرئيسي بجريده معاريف "برامج الصاروخ "حيتس" كتاب مفتوح أمام المصريين" "فضيحة منظومة الصواريخ | avokato | الموضوعات العامه | 6 | 12-08-28 03:50 PM |
| "الدفاع الإسرائيلية" تنشر خطة "عوز" لمواجهة مصر عسكرياً..صواريخ "ساعر 5"لشل "قناة السويس" 20 عاماً.. | avokato | الموضوعات العامه | 4 | 12-08-27 03:53 AM |
| للعياط فقط / + 18 / مريضي القلب يمتنعون / عذاب رهيب ""kudu knife"" | عبــ الله ــد @ | الصيد البري وادواته | 27 | 12-08-06 03:35 AM |