الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-03-03, 09:46 PM   #1
tegar
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية tegar
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 7
tegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريق
افتراضي رد: صدا ماسوره الحلوان 51

اشكر حضرتك علي الرد السريع بسيبه في مزيل الصده مده ونظفه كويس جدا بس بخاف ازيد نسبه الزيت علشان ده جاهز الضرب في اي وقت
"(الحاله الامنيه في الاسكندريه حضرتك عارف )
tegar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-03, 09:54 PM   #2
Orabi
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Orabi
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
المشاركات: 2,759
معدل تقييم المستوى: 561
Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى
افتراضي رد: صدا ماسوره الحلوان 51

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tegar مشاهدة المشاركة
اشكر حضرتك علي الرد السريع بسيبه في مزيل الصده مده ونظفه كويس جدا بس بخاف ازيد نسبه الزيت علشان ده جاهز الضرب في اي وقت
"(الحاله الامنيه في الاسكندريه حضرتك عارف )
حضرتك يا فندم وديه لحد متخصص و هو هيكون عنده أدوات هيعرف يشيل زفارة الصداء تمامآ علشان ميرجعش تاني و مش هياخد وقت أو تكلفه كبيره من حضرتك
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
[CENTER]
Orabi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-03, 09:56 PM   #3
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صدا ماسوره الحلوان 51

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tegar مشاهدة المشاركة
اشكر حضرتك علي الرد السريع بسيبه في مزيل الصده مده ونظفه كويس جدا بس بخاف ازيد نسبه الزيت علشان ده جاهز الضرب في اي وقت
"(الحاله الامنيه في الاسكندريه حضرتك عارف )
حضرتك بعد تنظيفه وتحط الزيت لفه كويس فى كيس بلاستيك طبعا مش منظر بس طالما مابتستخدموش ومركون دة اجراء وقائى لان حضرتك عارف ان نسبه الرطوبه عاليه جدا فى اسكندريه
او ممكن لو مضايقك تتخلص منه وتبيعه لواحد ذى حالاتى قاعد فى القاهرة وتجيبلك حاجه ضد الصدا ههههههههه
ربنا يحفظك ويكفيك شرة ويباركلك فيه
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-03, 10:04 PM   #4
tegar
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية tegar
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 7
tegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريقtegar في بداية الطريق
افتراضي رد: صدا ماسوره الحلوان 51

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
حضرتك بعد تنظيفه وتحط الزيت لفه كويس فى كيس بلاستيك طبعا مش منظر بس طالما مابتستخدموش ومركون دة اجراء وقائى لان حضرتك عارف ان نسبه الرطوبه عاليه جدا فى اسكندريه
او ممكن لو مضايقك تتخلص منه وتبيعه لواحد ذى حالاتى قاعد فى القاهرة وتجيبلك حاجه ضد الصدا ههههههههه
ربنا يحفظك ويكفيك شرة ويباركلك فيه
ميغلاش عليك يباشا انا اوصله لحد عندك
لو حطيتله زيت زياده هينفع اضرب بيه في حاله الضروره
tegar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-03-03, 10:06 PM   #5
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صدا ماسوره الحلوان 51

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tegar مشاهدة المشاركة
ميغلاش عليك يباشا انا اوصله لحد عندك
لو حطيتله زيت زياده هينفع اضرب بيه في حاله الضروره
وربنا يباركلك اهل كرم
ايام الجيش كانت المسدسات بتسقط زيت ههههههههه
اعتقد مفيش مشكله
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سعر الحلوان كام هكر محترف محدثات الصوت 5 12-09-05 05:21 PM
هل الطبنجة qsz-92ا لصينى افضل من الحلوان 92 افضل من الحلوان ؟؟ orbany ادوات الصيد الثقيله 13 12-05-07 05:20 PM
ماسوره البرتا 84 تاخد بلي 3 ولا 4 ولا اعملها ماسوره داخليه؟ fesal محدثات الصوت 15 11-09-13 02:57 AM
تغير ماسوره الحلوان عيون الصقر12 محدثات الصوت 30 11-07-29 10:23 PM
الحلوان 920 ، 980 haridy2000 ادوات الصيد الثقيله 38 11-07-10 05:15 PM


الساعة الآن 08:24 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir