![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اشكر حضرتك علي الرد السريع بسيبه في مزيل الصده مده ونظفه كويس جدا بس بخاف ازيد نسبه الزيت علشان ده جاهز الضرب في اي وقت
"(الحاله الامنيه في الاسكندريه حضرتك عارف ) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
المشاركات: 2,759
معدل تقييم المستوى: 561 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حضرتك يا فندم وديه لحد متخصص و هو هيكون عنده أدوات هيعرف يشيل زفارة الصداء تمامآ علشان ميرجعش تاني و مش هياخد وقت أو تكلفه كبيره من حضرتك
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
او ممكن لو مضايقك تتخلص منه وتبيعه لواحد ذى حالاتى قاعد فى القاهرة وتجيبلك حاجه ضد الصدا ههههههههه ربنا يحفظك ويكفيك شرة ويباركلك فيه |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 144
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
لو حطيتله زيت زياده هينفع اضرب بيه في حاله الضروره |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سعر الحلوان كام | هكر محترف | محدثات الصوت | 5 | 12-09-05 05:21 PM |
| هل الطبنجة qsz-92ا لصينى افضل من الحلوان 92 افضل من الحلوان ؟؟ | orbany | ادوات الصيد الثقيله | 13 | 12-05-07 05:20 PM |
| ماسوره البرتا 84 تاخد بلي 3 ولا 4 ولا اعملها ماسوره داخليه؟ | fesal | محدثات الصوت | 15 | 11-09-13 02:57 AM |
| تغير ماسوره الحلوان | عيون الصقر12 | محدثات الصوت | 30 | 11-07-29 10:23 PM |
| الحلوان 920 ، 980 | haridy2000 | ادوات الصيد الثقيله | 38 | 11-07-10 05:15 PM |