![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#25 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة-مدينة نصر
المشاركات: 83
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا نهار ابيض .. الواحد مش عارف البلد دي هتتغير امتي
قوانين عقيمة و تراثية لا تتماشي مع تطور البشر انا اصلا اتعلمت الادب و كنت شاري يا دوب حتة موبيل اندرويد من علي النت لا رااح ولا جية و كنت هسيبة و مش من كتر الزهق كنت شاحنة عن طريق dhl قعد شهر يخلص اجرائات و ال dhl اخر ما زهقو بعتولي الورق بتاع الموبايل علي البيت و قالولي موبيلك في المركز القومة لتنظيم الاتصالات روح خلص ورقة انت من هناك و شهادة وفحص و اكتر من مشوار و صرف عليا حوالي 800 جنية شحن ومصاريف تخليص و هو كان تمنة اصلا في بلادة 200 $ من ساعتها و انا قلت الي يشتري حاجة من علي النت و يحاول يدخلها البلد دي يبقي مجنون احلي حاجة الي ضحكتني قوي و انا بخلص اجرائات الموبايل دة لقيت هناك راجل كبير في الجهاز القومي لتنظيم الاتصالات قاعد بيخلص ورق و الي فهمتة انة ورق طيارة بلاستك من الي بتطير بالريمود كان شريها لعبة لابنة من علي النت و انا داخل عند مهندس الفحص لاقيت ورق الطيارة دي داخلة و انا موجود .. قالهم "اية دة دي طيارة بالريمود احنا مالنا بيها .. دي تروح للاسلكي" انا قولت يا نهار اسود الراجل اتمرمط علشان حتة طيارة بالريمود معلش طولت عليكم و يارب ييسر الحال و تقدر تفرج عن البندقية بتاعتك |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب واسطة بمكتب العميد رافت الشرقاوى بادارة الامن العام | elmasrey123 | محدثات الصوت | 4 | 13-02-28 11:13 PM |
| عندى مشكله ومحتاج مساعده.. | الرمز المفقود | الورشة | 13 | 11-08-15 01:07 AM |
| ومازالت محاولات الصيادين مستمرة(تجربتى مع الامن العام) | momo44 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 57 | 11-08-14 04:24 AM |
| مشكلة القسم العام | msgm | الموضوعات العامه | 3 | 10-03-04 08:03 PM |