الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-03-02, 06:36 PM   #25
ehab98
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية ehab98
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة-مدينة نصر
المشاركات: 83
معدل تقييم المستوى: 10
ehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريقehab98 في بداية الطريق
افتراضي رد: عندى مشكلة فى الامن العام وطالب مساعده

يا نهار ابيض .. الواحد مش عارف البلد دي هتتغير امتي

قوانين عقيمة و تراثية لا تتماشي مع تطور البشر

انا اصلا اتعلمت الادب و كنت شاري يا دوب حتة موبيل اندرويد من علي النت لا رااح ولا جية و كنت هسيبة و مش من كتر الزهق

كنت شاحنة عن طريق dhl قعد شهر يخلص اجرائات و ال dhl اخر ما زهقو بعتولي الورق بتاع الموبايل علي البيت و قالولي موبيلك في المركز القومة لتنظيم الاتصالات

روح خلص ورقة انت من هناك

و شهادة وفحص و اكتر من مشوار و صرف عليا حوالي 800 جنية شحن ومصاريف تخليص

و هو كان تمنة اصلا في بلادة 200 $

من ساعتها و انا قلت الي يشتري حاجة من علي النت و يحاول يدخلها البلد دي يبقي مجنون


احلي حاجة الي ضحكتني قوي و انا بخلص اجرائات الموبايل دة لقيت هناك راجل كبير في الجهاز القومي لتنظيم الاتصالات قاعد بيخلص ورق و الي فهمتة انة ورق طيارة بلاستك من الي بتطير بالريمود كان شريها لعبة لابنة من علي النت

و انا داخل عند مهندس الفحص لاقيت ورق الطيارة دي داخلة و انا موجود .. قالهم "اية دة دي طيارة بالريمود احنا مالنا بيها .. دي تروح للاسلكي"

انا قولت يا نهار اسود الراجل اتمرمط علشان حتة طيارة بالريمود

معلش طولت عليكم و يارب ييسر الحال و تقدر تفرج عن البندقية بتاعتك
ehab98 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مطلوب واسطة بمكتب العميد رافت الشرقاوى بادارة الامن العام elmasrey123 محدثات الصوت 4 13-02-28 11:13 PM
عندى مشكله ومحتاج مساعده.. الرمز المفقود الورشة 13 11-08-15 01:07 AM
ومازالت محاولات الصيادين مستمرة(تجربتى مع الامن العام) momo44 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 57 11-08-14 04:24 AM
مشكلة القسم العام msgm الموضوعات العامه 3 10-03-04 08:03 PM


الساعة الآن 08:57 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir