رد: دعوه من المستشار الجليل محمود بك فليفل لندوة الدكتور العظيم عبد القادر دهمان
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr mohamed kamal
مساء الفل محمد باشا محمود رجل الحصريات ,حبيبى دينامو المنتدى حسن باشا إللى دائما منور المنتدى ومش حتقدر تغمض عنيك , سيادة المستشار / محمود بك فليفل مساء الجمال على( طائى )هذا الزمان كرم حدث ولا حرج , حب للهواية قل شعرا كما تشاء .............. أفهم إن الميعاد أصبح 1/3 بدل 22/2 و مش حيكون فيه مسابقة رماية , و حتكون جلسة تعارف يعنى حضور بدون المدافع .....
ههههههههه لا يا دكتور محمد زي ما قلت لحضرتك المسابقه يوم 22/2/2013 إنما 1/3/2013 ده ندوة الدكتور الفاضل عبد القادر دهمان.