![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 24
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
ياباشا انا لسة جايب التركي ده من عنده اول امبارح
هو انا لسة معرفش كويس ولالا بس ان شاء الله يكون كويس وانا مبضربش بيه كتير ومش معايا غير حوالى 16 طلقة ضربت منهم 6 بس ان شاء الله لما اجيب طلقات كتير هحط واضرب ورا بعض واكتشف هو كويس ولالا بس عاجبني عشان انا مبحبش الكبير ده مضغوط وقبل ما اعدي عليه عديت على منسي برده وسالته على الايكول التركي وقالى ب1200 وطريقته متشجعش فعلا ان حد يشتري منه |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تهنئة الي محلات ميشيل عازر وابنة اشرف | galal khalifa | الصيد العام | 20 | 11-07-10 12:53 PM |
| الاهلية للاسلحة والصياد المصرى | steyr68 | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 18 | 11-06-04 12:29 PM |
| تجربه شراء مسدس | dxrx0 | محدثات الصوت | 24 | 11-02-21 09:50 PM |
| طلعه سريعه 6/ 8 /2010 | rock | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 15 | 10-09-18 11:50 PM |
| رحله صيد سريعه | castelo | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 13 | 10-06-09 05:38 PM |