![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صيــــــــاد محتـــــــــرف
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هههههههههههههههههههههههه
الله ينور عليك ياحاج طارق وبسم الله ماشاء الله الصقر شكلو روعه ربنا يسهل وحد من الاخوه يقدر يفيدك فى علاجه لانو خساره يموت وعلى فكره المثل بيقول اخطب لبنتك ومتخطبش لابنك وانا طالب القرب منك و باخطب حنفى ابنك لكايداهم بنتى واهو حتى يبقى زيتنا فى دقيقنا بس حاولو تغيرو الاسم عشان اسم حنفى ده ماينفعش خالص فى 2013 وكمان عشان العروسه ترضى بيه ههههههههههههههههههههههه
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا* *ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا* |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
عضو مميز جداً
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وينور عليك يا باشا فعلا هو شكلة جمييل جدا بصراحة الوانة جميلة سبحان الخلاق.....والله بحاول ارعاة واحمد قاعد بية على طوول...........بس بينى وبينة مجننى كل ما اربط رجلة بعقدة يفكها هههههههههههههه تخيل ربطات بحرية صعبة ومعقدة لغاية ما ربطتلة ربطة فظيعة مشنقة معقدة جدا .........ومتأكد مليون فى المية انه هيفكها صحيت النهاردة الصبح لقيتة فاكك نفسة وساحب التقل الرصاص وهو من 200 جرام ل 250 تقريبا ساحبة مسافة متر ونص وفك نفسة وقعد ههههههههههه ............قولت طيب لما انت مش هتطير وهتفك نفسك بس بتعمل كدة لية...........ههههههههههههه وبعدين قولت لنفسى دا طائر صياد محترم مايرضاش تقييد حريتة حتى لو فى الأسر .............. كمان بيتابع القريب منة بعنية دايما هيتروش..........عاوز اشوفلة حاجة اغمية بيها عشان ما يتروش............مش عارف دا صح والا غلط والا اية ............... اما بقا عن كيداهم يا معلم احنا نتاقلها بالدهب اهلها ناس كويسين مربينها ومابتخرجش من البيت الا مع ابوها وانت عارف بقى حنفى مايحبش الا البنات الجدعان ههههههههههههه حنفى وكيداهم..............ههههههههههه بذمتك مش لايقين على بعض ههههههههههههه هما اى نعم بلدى قوى هههههههههه تحس ان كيداهم لابسة ملاية لف ومنديل بقوية وحنفى لابس جلابية بلدى وراجع من سوق الخضار ههههههههههههههه اما عن تغيير اسم حنفى..........الراجل مايعيبوش الا اية هههههههههههه الا صيدة ههههههههه وحنفى اثبت كفاءة بدون احتياج لتايجر كنج هههههههههههههه انت بس قول لكيداهم ان الشتيمة مابتلزقش هههههههههههه..........وهو ممكن يقولها يا فيفى وهى تقولة حنفنف ههههههههه ..........يعععععععععععععع ههههههههههههه تحياتى يا كايدهم |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| التاو تاو..... العباسى | tarekabasy | صيد السمك | 38 | 16-11-06 02:19 PM |
| مصيبة ...حديؤكد او ينفى | دكتور عابدينوف | البنادق الهوائيه | 18 | 12-08-30 11:09 PM |
| حكم اكل وقتل الطيور مثل الغراب والطاووس والشاهين والصقر | hamoda1991 | الصيد العام | 4 | 12-08-23 02:58 PM |
| حد من السويس يأكد أو ينفي الكلام دا | fishtic | الموضوعات العامه | 16 | 12-07-04 03:30 PM |
| التليفزيون الإسرائيلى: 1500 إرهابى دخلوا سيناء عبر غزة والقاعدة احتلتها.. ومدير أمن شمال سيناء ينفى | elexlns1 | الموضوعات العامه | 2 | 11-08-16 01:31 AM |