الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-01-05, 05:58 PM   #1
moorey
صياد قديم
 
الصورة الرمزية moorey
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56
moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: طلعة ( روميو وجوليت )

ههههههههههههههه الله ينور عليك يا استاذ طارق بجد طلعه جميله و انا عشت معاك فيها و انا بقرأ الموضوع

و احسن حاجه انك مفرقتش بين روميو و جوليت هههههههههههههههههه

اما مشكلة ظبت النشان بعد 3 ساعات فانا برضو كده ضربي بيتعدل بعد حوالي 2 كده من بدايه الطلعه مش عارف العيب من ايه
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-01-06, 09:20 AM   #2
tarekabasy
عضو مميز جداً
 
الصورة الرمزية tarekabasy
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 508
معدل تقييم المستوى: 130
tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: طلعة ( روميو وجوليت )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههه الله ينور عليك يا استاذ طارق بجد طلعه جميله و انا عشت معاك فيها و انا بقرأ الموضوع

و احسن حاجه انك مفرقتش بين روميو و جوليت هههههههههههههههههه

اما مشكلة ظبت النشان بعد 3 ساعات فانا برضو كده ضربي بيتعدل بعد حوالي 2 كده من بدايه الطلعه مش عارف العيب من ايه
الله يخليك يا مورى بينى وبينك اهم حاجة انك تشرح طلعتك بطريقة تستفيد منها الناس تشاركهم وجدانيا تخليهم يستفيدوا من اللى جرالك زى مانت كمان بتستفيد من طلعاتهم....واهو كلنا بنتشارك الخبرات اللى بنقابلها......

بينى وبينك بدايق قوى من الله بيروح حاطط بس الحصيلة ومصورها وبس
ويسكت وكأنة قاصد يكتم خبرتة او كل اللى قاصدة يستفز الناس بالحصيلة او يورى الناس انة قناص......

روميو وجوليت لحظات عشتها وعمرى ما هنساها........بس خلى بالك عشان تشوف روميو وجوليت لازم تكون ضربتك الأولى قاتلة بحيث ان جوليت تتقفل مكانها عاوزة ضربة ماتخيبش و ماترفرفش عشان ماتطيرش روميو..........انا اعتقد انة حتى بعد ما ضربتة ما كانش عارف انها راحت فداء للوطن...........

هقولك بقا توقعى لية النشان بيتزبط بتبقا ايديك عضلاتها نفرت وزندت من كتر التعمير وبقت مش بتتهز وكمان الشمس طلعت والرؤية بقت واضحة .........هذا والله اعلم ههههههههههه

خالص تحياتى
__________________
طارق العباسى تلميذ الجميع


http://img832.imageshack.us/img832/5404/tawke3copy.jpg
tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
غواصات روميو Romeo Class Diesel Submarine المصرية : avokato التسليح المصرى و العالمى 0 12-11-19 05:28 PM
طلعة صيد سمك 2 big man صور وفيديو الصيد ورحلاته 17 12-09-18 08:27 PM
اول طلعة صيد ahmadkhalaf صور وفيديو الصيد ورحلاته 24 11-06-01 05:21 PM
اشهر و اعظم قصة حب فى التاريخ(روميو و جوليت) ~aragon~ الصيد العام 3 10-07-16 11:29 AM
طلعت صيد mlmk66 صور وفيديو الصيد ورحلاته 9 10-01-26 12:54 PM


الساعة الآن 04:13 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir