الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-12-31, 08:36 PM   #1
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: استفسارات هامة عن الترخيص ارجو الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34 مشاهدة المشاركة
خد عندك: الوزراء الحاليين والسابقين... اعضاء مجلسى الشعب والشورى الحاليين والسابقين .. وكلاء الوزاره ومديروا العموم بالقطاع الحكومى فقط ..اعضاء الهيئات القضائيه والنيابه.. اعضاءهيئة التدريس فى الجامعات من حملة الدكتوراه.. ضباط الشرطه..ضباط الجيش بداية من رتبة عقيد فما فوق...دى الوظائف المصرح لها بحمل السلاح الشخصى وستجد رخصتهم مكتوب عليها (اخطار بحمل سلاح ) مش ترخيص بحمل سلاح زى رخص التجار والجواهرجيه واصحاب الاراضى الزراعيه .......الخ
كلام سليم و فوق كده انت نسيت اهم حاجه اللى عندهم واسطه كبيره كمان
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-01-03, 04:13 PM   #2
bodygard 34
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية bodygard 34
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: zagazig
المشاركات: 792
معدل تقييم المستوى: 11
bodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريق
افتراضي رد: استفسارات هامة عن الترخيص ارجو الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.SHADY مشاهدة المشاركة
كلام سليم و فوق كده انت نسيت اهم حاجه اللى عندهم واسطه كبيره كمان
ولا تزعل .. واللى عندهم واسطه كبيره كمان (مدير امن ..حكمدار..مدير ادارة البحث الجنائى.. الاخوان المسلمين))
bodygard 34 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-01-03, 04:15 PM   #3
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسارات هامة عن الترخيص ارجو الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34 مشاهدة المشاركة
ولا تزعل .. واللى عندهم واسطه كبيره كمان (مدير امن ..حكمدار..مدير ادارة البحث الجنائى.. الاخوان المسلمين))
نسيت اهم واسطه
كل شئ بقدر الله
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-01-03, 11:20 PM   #4
bodygard 34
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية bodygard 34
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: zagazig
المشاركات: 792
معدل تقييم المستوى: 11
bodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريق
افتراضي رد: استفسارات هامة عن الترخيص ارجو الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة illustrator مشاهدة المشاركة
نسيت اهم واسطه
كل شئ بقدر الله
لا طبعا مانسيتش..كل شئ بارادة الله.. مش فى ترخيص السلاح بس ..بس احنا بنتكلم على واقع حاليا مرير
bodygard 34 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 13-01-03, 11:31 PM   #5
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: استفسارات هامة عن الترخيص ارجو الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34 مشاهدة المشاركة
لا طبعا مانسيتش..كل شئ بارادة الله.. مش فى ترخيص السلاح بس ..بس احنا بنتكلم على واقع حاليا مرير
مع الاسف واقع مرير وانا عندى مدير البحث الجنائى واسطه ولسه لم يأذن الله
تحياتى
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسارات هامة عن الترخيص ارجو الرد lordofhnt ادوات الصيد الثقيله 1 12-11-10 04:01 PM
ارجو الافادة من الخبراء فى ماسورة بندقية (ارجو الرد بسرعه) DeCo الورشة 0 11-04-07 04:34 PM
ارجو الرد vilmos بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14 10-10-17 11:34 AM
استفسارات هامة القناص المصري صور وفيديو الصيد ورحلاته 1 10-08-27 05:15 PM
ارجو الرد wael_496 الصيد العام 2 10-04-14 01:53 AM


الساعة الآن 08:12 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir