![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 1,103
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ازيك ياصديقي محمد
يارب تكون بخير انا بقه عندي مشكله في مسدس الوالتر بتاعي انا لما بتيجي تشد الاجزاء فيه قطعة زي الامان كده لازم تدوس عليها وتعمل صوت تكه زي الشاكوش ![]() وبتيجي تدوس على الزناد بيكون مشدود و بيضرب عادي خالص انما لما بتيجي تضرب تاني طلقه بتلاقي الزناد عايم خالص فلازم تروح دايس تاني على القطعه اللي فوق اللي حطيتلك صورتها وتسمع التكه دي من تاني عشان يضرب الموضوع ده بيحصل لما تكون حاطط في المسدس طلقات انما لو المسدس فاضي الزناد بيكون مشدود و بيضرب عادي والشاكوش بيضرب ورا بعض عادي برضه واوقات بيحشر اخر طلقه ياريت تقوللي ازاي المسدس يتصلح؟؟ وشكرا ليك يامحمد وجزاك الله كل خير
__________________
هاوي اسلحه بيضاء
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
خبير محدثات الصوت
|
الصورة مش وضحة
__________________
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
خبير محدثات الصوت
|
__________________
__________________
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2,627
معدل تقييم المستوى: 36 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
المشكله ديه عندى برده وديه مش مشكله لان ده الدبل اكشن بتاع المسدس لو حضرتك دغط على الزناد اوى هيضرب الطلقه التانيه و برده هيعمل كده فى الطلقه الثالثه لان الاجزاء كل ماترجع بيأمن الزناد https://www.youtube.com/watch?v=JsUh6kqJqbA https://www.youtube.com/watch?v=rBym3xu5_zM
__________________
اللهم اكفنى شر نفسى |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
خبير محدثات الصوت
|
اقتباس:
بس باين ان فى بوش جامد فى الرافع بتاع التتك و الدبل اكشن مظنش يكون لية رد فعل على الجزء العلوى اية رأيك
__________________
|
|
|
|
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| صيانة مسدس الصوت |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الى عندوا مسدس صوت بايظ يدخل هنا | mohamed fayd | محدثات الصوت | 34 | 15-03-17 11:22 PM |
| كل الى عنده مسدس صوت مقفول يدخل بسرعه جدا | قناص الظلم | محدثات الصوت | 94 | 14-03-12 08:57 PM |
| كلمة لا يكتبها الكمبيوتر ( سبحان الله ) | Android man | الصيد العام | 11 | 14-01-11 12:36 AM |
| صيانة مسدس المانى | unknown | الورشة | 1 | 13-11-29 04:53 PM |
| اللى عايز يرجع صغير تانى يدخل واللى صغير وعايز يشوفنا واحنا صغيرين يدخل | elexlns1 | الموضوعات العامه | 41 | 12-02-26 08:13 PM |