الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > ادوات الصيد الثقيله

ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-02-12, 01:25 PM   #1
hakuoma
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
hakuoma مستواه غير معروف
افتراضي رد: انا عايز مسدس صوت يكون شكلة زى الحى وصوتة زى الصاروخ ومش مهم الفلوس المهم انة يكون جودة عالية

شكرا استاذ بدر / شكلك كدة بتحب المسدسات الالمانى قولى بس على النوع اللى انتة بتفضلة وبيحقق المواصفات اللى قلتلك عليها وانا ان شاء اللة هاتصرف واقلب الدنيا علية لحد ما اوصلة ,, كمان انا اعرف عرباوية كتير بس عايز اعرف بس انا هاسال عن اية بالظبط علشان محدش يضحك عليا حدد انت بس وقول هات مسدس اسمة كذا كذا
hakuoma غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-02-12, 01:47 PM   #2
بدر
صياد قديم
 
الصورة الرمزية بدر
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34
بدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدىبدر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: انا عايز مسدس صوت يكون شكلة زى الحى وصوتة زى الصاروخ ومش مهم الفلوس المهم انة يكون جودة عالية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hakuoma مشاهدة المشاركة
شكرا استاذ بدر / شكلك كدة بتحب المسدسات الالمانى قولى بس على النوع اللى انتة بتفضلة وبيحقق المواصفات اللى قلتلك عليها وانا ان شاء اللة هاتصرف واقلب الدنيا علية لحد ما اوصلة ,, كمان انا اعرف عرباوية كتير بس عايز اعرف بس انا هاسال عن اية بالظبط علشان محدش يضحك عليا حدد انت بس وقول هات مسدس اسمة كذا كذا
ماشى كلامك أسأل على مسدس الروم rg 96
ودة شبية الهكلر الالمانى ودة من الاخر .
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت
بدر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز مسدس صوت 9 او 8 مللى يكون فى حدود 400 mahmoud 56 محدثات الصوت 1 11-01-16 03:44 AM
للشراء تليسكوب 4*32 يكون جديد البرئ سوق المنتدى 6 10-09-06 09:15 PM
من ليس له ماضي .. فلن يكون له حاضر ولا مستقبل abosamer الصيد العام 1 10-06-30 08:32 AM
ايه رأيكم يكون في قسم طبخات الصيد؟ mroyalhunter انواع الطرائد ومواسمها 9 10-01-15 06:03 PM
عاوز منظار يكون سعرة فى الحنيين eslam goda سوق المنتدى 8 09-12-25 07:36 AM


الساعة الآن 07:15 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir