![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#15 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Dec 2012
المشاركات: 57
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هى الشقة بتاعت خالتى مش بتاعتنا
ثانيا الورق موجود وكل حاجة يا باشا وتمام التمام وعلى فكرة معلومة ان يتقطع عنهم المية والنور دية فكرة حلوة اوى اوى ومكنتش اعرفها الحقيقة بس ازاى يتقطع عنهم المية والنور يعنى اروح فين عشان يتم قطع المية والنور عنهم وهل اقدم اوراق الشقة فى اى جهة تخص الشقة فى الاعتبار انها فى مدينة بدر |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| خفة الدم المصرية | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 14 | 12-10-15 07:51 AM |
| قنبلة الخل | farouk | الموضوعات العامه | 2 | 12-09-28 10:56 PM |
| ايه الحل | mohamedawad | الورشة | 10 | 12-05-18 04:21 PM |
| اية الحل | احمد حسن ادريس | الصيد البري وادواته | 6 | 12-02-25 08:51 AM |