الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-12-08, 09:43 PM   #13
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: اية الحل دلوقتى

انا ليا وجهه نظر الشقه وكل ورقها معاكم صح
يبقى تروح تقطع عنهم الميه والنور بطلبتا ويا سلام لو 50 جنيه لاى موظف هيشيل العداد خدمه ليك
حاول تتفاوض معاهم بالحسنى اولا وفهمهم ان سهل جدا انك تمشيهم حتى لو هتولع فى الشقه وبعدين انت بتقول انهم اسرة يعنى مش شويه عيال بلطجيه يعنى هيلمو الدور
ونصيحه ليك لو الشقه هتتساب فاضيه فترة طويله اجرها قانون جديد حتى لو بسعر بخس بس وجود ساكن فى الشقه بيحافظ عليها
وربنا يوفقك للصالح
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
خفة الدم المصرية pooforever_2010 الموضوعات العامه 14 12-10-15 07:51 AM
قنبلة الخل farouk الموضوعات العامه 2 12-09-28 10:56 PM
ايه الحل mohamedawad الورشة 10 12-05-18 04:21 PM
اية الحل احمد حسن ادريس الصيد البري وادواته 6 12-02-25 08:51 AM


الساعة الآن 12:03 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir