![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#13 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا ليا وجهه نظر الشقه وكل ورقها معاكم صح
يبقى تروح تقطع عنهم الميه والنور بطلبتا ويا سلام لو 50 جنيه لاى موظف هيشيل العداد خدمه ليك حاول تتفاوض معاهم بالحسنى اولا وفهمهم ان سهل جدا انك تمشيهم حتى لو هتولع فى الشقه وبعدين انت بتقول انهم اسرة يعنى مش شويه عيال بلطجيه يعنى هيلمو الدور ونصيحه ليك لو الشقه هتتساب فاضيه فترة طويله اجرها قانون جديد حتى لو بسعر بخس بس وجود ساكن فى الشقه بيحافظ عليها وربنا يوفقك للصالح |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| خفة الدم المصرية | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 14 | 12-10-15 07:51 AM |
| قنبلة الخل | farouk | الموضوعات العامه | 2 | 12-09-28 10:56 PM |
| ايه الحل | mohamedawad | الورشة | 10 | 12-05-18 04:21 PM |
| اية الحل | احمد حسن ادريس | الصيد البري وادواته | 6 | 12-02-25 08:51 AM |