![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
|
اخواني و احبائي
انا موجود الحمد لله بس كنت مشغول شوية الفترة اللي فاتت بسبب القلق و الارتباك الذي يحدث اثناء الايام السابقة كما اود ان اشكركم جزيلا على قلقكم عليا و سؤالكم عني ، ادام الله علينا محبته وحفظ وطننا من التخريب و الدمار
__________________
أعبد ربك كأنك تراه ، فإن لم تكن تراه فهو يراك |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صيــــــــاد محتــــــرف
|
السلام عليكم ... ياالله ... حمدلله على سلامتك ... من ساعة ماقريت تعليق استاذ اسامه وانا قلقت جدا وكلمت حضرتك بس كان التليفون مقفول ... الحمدلله اننا اطمنا عليك ... تحياتى .
__________________
وكل الانبياء تقول نفسى **********واحمدنا ينادى من ورائى .
صـــــــــــلى الله عليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وسلــــــــــــــــــــــــــم |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
|
اشكرك يا روك على شعورك الطيب و ربنا يباركلي في محبتك و يباركلنا فيك
__________________
أعبد ربك كأنك تراه ، فإن لم تكن تراه فهو يراك |
|
|
|
|
|
#4 |
|
الاب الروحي للمنتدى
|
أخي العزيز الغالي الأستاذ محمود...حمدا لله على السلامة...والله شغلتنا عليك وكنا قلقين...وتقريبا كل الأخوة الأفاضل سألوا عليك...إيه يعني بتشوف معزتك عندنا ولا بتتقل علينا...أرجو ألا تغيب عنا مرة أخرى وتشغلنا هكذا...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد نشيط
|
[QUOTE=Consul;45824]أخي العزيز الغالي الأستاذ محمود...حمدا لله على السلامة...والله شغلتنا عليك وكنا قلقين...وتقريبا كل الأخوة الأفاضل سألوا عليك...إيه يعني بتشوف معزتك عندنا ولا بتتقل علينا...أرجو ألا تغيب عنا مرة أخرى وتشغلنا هكذا...خالص تحياتي...[/QUOTE
حبيبي الغالي استاذ/ جمال انا عارف و الله معزتي عند حضرتك و ربنا يباركلنا فيك بس و الله عندي شوية دربكة في الشغل و كمان بنقل من بيتي لبيت تاني فغصب عني الغياب ده و سامحني انا مقدرش اتقل عليك و الله و ربنا يخليك لينا
__________________
أعبد ربك كأنك تراه ، فإن لم تكن تراه فهو يراك |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|