الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > البنادق الهوائيه

البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-02-09, 02:07 PM   #1
Mahmoud
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المدينه: Cairo - 6 October
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7
Mahmoud مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Mahmoud
افتراضي رد: Bam 21

اخواني و احبائي

انا موجود الحمد لله بس كنت مشغول شوية الفترة اللي فاتت بسبب القلق و الارتباك الذي يحدث اثناء الايام السابقة كما اود ان اشكركم جزيلا على قلقكم عليا و سؤالكم عني ، ادام الله علينا محبته وحفظ وطننا من التخريب و الدمار
__________________
أعبد ربك كأنك تراه ، فإن لم تكن تراه فهو يراك
Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-02-09, 02:13 PM   #2
rock
صيــــــــاد محتــــــرف
 
الصورة الرمزية rock
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المدينه: الجيزه
المشاركات: 1,513
معدل تقييم المستوى: 23
rock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيدهrock لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى rock
Exclamation رد: Bam 21

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud مشاهدة المشاركة
اخواني و احبائي

انا موجود الحمد لله بس كنت مشغول شوية الفترة اللي فاتت بسبب القلق و الارتباك الذي يحدث اثناء الايام السابقة كما اود ان اشكركم جزيلا على قلقكم عليا و سؤالكم عني ، ادام الله علينا محبته وحفظ وطننا من التخريب و الدمار
السلام عليكم ... ياالله ... حمدلله على سلامتك ... من ساعة ماقريت تعليق استاذ اسامه وانا قلقت جدا وكلمت حضرتك بس كان التليفون مقفول ... الحمدلله اننا اطمنا عليك ... تحياتى .
__________________
وكل الانبياء تقول نفسى **********واحمدنا ينادى من ورائى .

صـــــــــــلى الله عليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وسلــــــــــــــــــــــــــم
rock غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-02-13, 02:08 PM   #3
Mahmoud
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المدينه: Cairo - 6 October
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7
Mahmoud مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Mahmoud
افتراضي رد: Bam 21

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rock مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ... ياالله ... حمدلله على سلامتك ... من ساعة ماقريت تعليق استاذ اسامه وانا قلقت جدا وكلمت حضرتك بس كان التليفون مقفول ... الحمدلله اننا اطمنا عليك ... تحياتى .
اشكرك يا روك على شعورك الطيب و ربنا يباركلي في محبتك و يباركلنا فيك
__________________
أعبد ربك كأنك تراه ، فإن لم تكن تراه فهو يراك
Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-02-09, 02:47 PM   #4
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: Bam 21

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud مشاهدة المشاركة
اخواني و احبائي

انا موجود الحمد لله بس كنت مشغول شوية الفترة اللي فاتت بسبب القلق و الارتباك الذي يحدث اثناء الايام السابقة كما اود ان اشكركم جزيلا على قلقكم عليا و سؤالكم عني ، ادام الله علينا محبته وحفظ وطننا من التخريب و الدمار
أخي العزيز الغالي الأستاذ محمود...حمدا لله على السلامة...والله شغلتنا عليك وكنا قلقين...وتقريبا كل الأخوة الأفاضل سألوا عليك...إيه يعني بتشوف معزتك عندنا ولا بتتقل علينا...أرجو ألا تغيب عنا مرة أخرى وتشغلنا هكذا...خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-02-13, 02:05 PM   #5
Mahmoud
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المدينه: Cairo - 6 October
المشاركات: 255
معدل تقييم المستوى: 7
Mahmoud مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Mahmoud
افتراضي رد: Bam 21

[QUOTE=Consul;45824]أخي العزيز الغالي الأستاذ محمود...حمدا لله على السلامة...والله شغلتنا عليك وكنا قلقين...وتقريبا كل الأخوة الأفاضل سألوا عليك...إيه يعني بتشوف معزتك عندنا ولا بتتقل علينا...أرجو ألا تغيب عنا مرة أخرى وتشغلنا هكذا...خالص تحياتي...[/QUOTE

حبيبي الغالي استاذ/ جمال

انا عارف و الله معزتي عند حضرتك و ربنا يباركلنا فيك بس و الله عندي شوية دربكة في الشغل و كمان بنقل من بيتي لبيت تاني فغصب عني الغياب ده و سامحني انا مقدرش اتقل عليك و الله و ربنا يخليك لينا
__________________
أعبد ربك كأنك تراه ، فإن لم تكن تراه فهو يراك
Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 10:50 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir