![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: 6 اكتوبر
المشاركات: 1,819
معدل تقييم المستوى: 34 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الاخ الكريم
مبروك المسدس وهو لسة نازل جديد وهو تقليد البريتا ال92 المسدس بصراحة انا ماشفتوش على الطبيعة بس من صورتة على النت فية زرار امان اللى عند الطارق فى الخلف المفروض ان دة الامان بتاعة يعنى يلغى التتك من العمل و كأنة سايب مش بايظ يعنى دة لو الزرار اللى بقولك علية شغال مش عيرة.ياريت لو ينفع صورة المسدس من الجانبيين أقولك على تفصيلاتة. ولا تقلق . تحياتى
__________________
لا حيلة فى الرزق ولا شفاعة فى الموت |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مشكلتى فى تاكل الجلبه ساعدونى ارجوكم | chemist ahmed fathy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 10-11-25 07:07 PM |
| نبأ عاجل | hoka | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 18 | 10-11-20 09:34 PM |
| استفسار عاجل | ادريس الترهونى | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 10-09-02 01:13 AM |
| ارجوكم اريد حل ضرورى | SIGSAUER P226 | الورشة | 2 | 10-08-12 02:35 AM |
| الحقونى ارجوكم | هاوى صيد | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 31 | 10-02-21 01:21 AM |