عارف الى اغضبنى انى كاتب المواد الى فى القانون والتحذيرات المهمه لحمل المسدس الصوت وقولت انى معايا فعلا تصريح من القسم ومع ذلك الناس قالتلى مفيش حاجة اسمها تصريح للصوت
وانا اصلا فى اخر سنة فى حقوق القاهرة والكلام كنت جايبه من مستشار اعرفه وفعلا جربته قبل كتبته
عمر بية الى حابب يعرف هيعرف بس للأسف فى اشخاص مش حابة تتعب شوية
و تسأل المتخصصين فى الموضوعات الى بيكون فيها نقاشات و ارأء متضاربة
المهم انتا دارس قانون و بتسأل
عندهم حق يبهدلوك دة انتا الى المفروض تعلمنا نعمل اية صح تحياتى