![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#18 |
|
مشرف قسم السوق
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المشاركات: 1,518
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الله يبارك فيكم يا جماعة وانا بجد مبسوط ان اخوانى بيشاركونى فركتى
اما بالنسبة للدورة فهى ان مجموعة من رهبان شاولين استاضفهم الكابتن يحيى فوزى علشان يدوا دورات فى اساليب الحيوانات واساليب تانية كتير غير الوشو كونغ فو الحالى الى هو بيعتمد على الساندر واساليب عرض الشمالى والجنوبى اما الاساليب الخمسة وهم النمر الطائر الابيض فرس النبى الافعى القرد وغيرها كتير وليها مسميات تانية زى لوهان طا خان شاو هوا اما عن الدورة الجاية فانا هاعلن عن ميعادها لكل الى هايشارك هى هاتكون دورة فى استخدام اسلحة فنون القتال وهتاخد شهادة معتمدة وكارنيه وبدلة |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| محمد نجيب | avokato | الموضوعات العامه | 4 | 12-08-13 04:53 PM |
| دورة قنص لأعضاء المنتدى | mman2005 | الصيد العام | 5 | 11-09-20 09:11 AM |
| انا نجحت يا رجالة | ahmedmh_ali | الموضوعات العامه | 72 | 11-08-11 03:12 AM |
| الحمد لله نجحت | smsm saber | الموضوعات العامه | 23 | 11-08-10 09:40 PM |
| هل يورث السلاح و رخصته | hemi afifi | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 11-02-25 04:27 PM |