![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المدينه: دمياط 01001255095
المشاركات: 35
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
والله معلومات اول مره اعرفها
الف شكر ليك هوجان يعني لما اضرب واحد من اعلي بالرصاص ظهر الرصاصه هي اللي هتخبط فيه مش المقدمه كويس علشان ابقي انزل اضربه من تحت احسن الرصاص بقي غالي اوي اليومين دول هههههههههههههههههه بس ممكن يكون ده من ارتفاع كام او يبداء من كام متر الف شكر ليك |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الفرق بين الرصاص الحى والفشينك | محمد جمعة | ادوات الصيد الثقيله | 12 | 12-06-04 01:25 AM |
| الحقيقة الغائبة .. أسرار برمودا والتنين من القرآن والسنة | Alessandro | الموضوعات العامه | 20 | 12-03-17 10:15 PM |
| استفسار بشان الرصاص ال ملي الحي | ahmedragab | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-06-29 05:21 AM |
| مشكلة في اعصاب ايدي | hisham | الصيد العام | 7 | 10-09-25 10:05 AM |
| السيف اليابانى ينافس الرصاص الحى ! | amlabib | الصيد العام | 6 | 10-09-22 12:24 PM |