الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-09-22, 03:51 AM   #6
الصياد2013
Banned
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 182
معدل تقييم المستوى: 0
الصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
افتراضي رد: تأثير الريتاي بارون الاصدار القديم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goodzila مشاهدة المشاركة
الريتاي يكسب الجكال الفكره ان الريتاي يستحمل اكثر في الضرب من الجكال عشان الكبري بتاعه اقوي فقط انما المدي اكيد للجكال عشان طول الماسوره لكن لو حصلت اي مشكله والبليه اتحشرت في الطبه مش هيستحمل الضغط فالكوبري هيكسر بس ده بيحصل بنسبه واحد في المائه لكن انا عن نفسي بفضل الريتاي وتاثيرالبلي معتقدش يفرق بين الشكل الجديد والقديم القديم افضل فقط من حيث الخمات والفينش
لا الجكال يكسب لانى بقالى سنتين بضرب بية بلى نمرة اتنين وتلاتة وعمرنا ما سمعنا ان كوبرى اتكسر ولا الكلام اللى حضرتك بتقولو دة انا مستغرب انكم بتقولوا اصدار قديم وجديد مع انهم شركة واحدة مش الجديد تقليد القديم الاتنين تركى وانا اسمع من التجار ان الاصدار الجديد فى المسدسات التركية احسن من الاصدار القديم لان القديم بيكون هلكان وحجات تانية هما يعلموها وانا لما سالت تاجر فى المنتددى عن الفيرات قالى الاصدار الجديد احسن من القديم ودايما كل الاصدارت الجديدة احسن واى عيب فى الاصدار القديم بيصلحوة ويعدلوة فى الاصدار الجديد
والجكال يكسب لان يكفى انو اغلى المسدسات التركى والغالى تمنو فية وسبب انو غالى انو مسدس محمل وخماتو روعة وبيستحمل
واتحداك ان لو جبنا الريتاى والجكال ورمينا الاتنين على مسافة متر على الاسفلت او البلاط اتلاقى الريتاى الكوبرى او الاجزاء اتشرخت من الجنب والجكال مبيتخربشى واسال مجرب الحركة دى از كان ريتاى قديم او جديد وانا مستعد للتحدى وانا ارمى الجكال من تانى دور وانت ترمى الريتاى مسافة متر بس ودى تحدى شريف ياريت متفهمنيش بطريقة تانية وانا بحب المغامرة لاننا بنتعلم منها كتير ولك كل تقدريى واحترامى واتمنى انى مكنتش طولت عليك
الصياد2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طريقة فك مقبض الريتاى الاصدار القديم هاوى بس غاوى محدثات الصوت 10 12-09-21 02:22 AM
لعشاق الريتاي الاصدار القديم الاسبيشيال اديشن fishtic محدثات الصوت 51 12-08-29 11:03 AM
ريتاي بارون الاصدار القديم للبيع Ahmed El Sarky محدثات الصوت 38 12-06-13 11:16 PM
ريتاي بارون للبيع الاصدار القديم hema777h محدثات الصوت 24 12-02-11 05:07 AM
الى كل محبى الريتاى الاصدار القديم اسود واسبيشيل ادشن sadaany محدثات الصوت 30 11-12-07 01:43 PM


الساعة الآن 06:29 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir