الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-09-20, 11:07 PM   #1
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: كيمار سي زد 75 للبيع

بالتوفيق يا أفوووو...هو 8 ولا 9 مم ؟؟ مفتوح ولا مقفول؟؟ابيض ولا اسود ؟؟ بطبه ولا من غير ؟؟ ضارب كام طلقه؟؟ بعلبتو ولا لا ؟؟ كاس صواريخ و فرشاه ؟؟ هل عندك اقوال اخري؟؟حبيبي يا افو
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-09-21, 02:24 AM   #2
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: كيمار سي زد 75 للبيع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا أفوووو...هو 8 ولا 9 مم ؟؟ مفتوح ولا مقفول؟؟ابيض ولا اسود ؟؟ بطبه ولا من غير ؟؟ ضارب كام طلقه؟؟ بعلبتو ولا لا ؟؟ كاس صواريخ و فرشاه ؟؟ هل عندك اقوال اخري؟؟حبيبي يا افو
و انا مع ابوسيف . يا ريت ترد على المحضر ده هاهااهاهاهاهااااهاها
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-09-21, 04:13 AM   #3
kokohonda
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية kokohonda
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 246
معدل تقييم المستوى: 7
kokohonda مستواه غير معروفkokohonda مستواه غير معروف
افتراضي رد: كيمار سي زد 75 للبيع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
بالتوفيق يا أفوووو...هو 8 ولا 9 مم ؟؟ مفتوح ولا مقفول؟؟ابيض ولا اسود ؟؟ بطبه ولا من غير ؟؟ ضارب كام طلقه؟؟ بعلبتو ولا لا ؟؟ كاس صواريخ و فرشاه ؟؟ هل عندك اقوال اخري؟؟حبيبي يا افو


مفيش كلام غير ده وبالتوفيق
__________________
اتقي شر من احسنت اليه

(ابو ريان لقطع غيار الفيسبا و الموتسكلات)
kokohonda غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
للبيع كيمار 75 زيييييييرو Max.1 محدثات الصوت 19 12-04-08 12:59 AM
للبيع كيمار 75 شبية ال cz (سعر خاص) Max.1 محدثات الصوت 36 12-03-27 10:07 PM
كيمار 75 للبيع Nowheretorun محدثات الصوت 16 12-02-23 07:46 AM
للبيع كيمار 75 شبية ال cz (كسر زيرو) Max.1 محدثات الصوت 20 12-02-05 10:04 PM
كيمار بريجيدير 9 مل للبيع ali40 محدثات الصوت 13 10-08-17 06:24 PM


الساعة الآن 09:19 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir