![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
|
انا معايا واحد زية تمام
وهو شغال ولذيذ بس مش ب 30 جنية قبل الثورة انا كنت شارية ب 70 جنية فى 2005 وكنت بجامل بيه فى افراح وكان زى الفل بس طبعا مش لوحدة لان صوتة زى ما يكون كحة جافة انا كنت بحط فية صواريخ حمرا اللى كانت ب 5 جنية وفى مرة الصوت كسر ازاز بلكونة فى الرابع فى الفرح وكانت ليلة
__________________
سبحان الله وبحمده .... سبحان الله العظيم |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اتمنى الافاده من الخبراء | تحدوه البشر | محدثات الصوت | 0 | 11-07-09 10:30 PM |
| ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس bruni gap تقليد الجلوك و خاصه راي استاذ بدر و سعاده القنصل | prince of war | ادوات الصيد الثقيله | 6 | 11-04-25 08:16 PM |
| ان شاء الله نويت اشتري bruni gap تقليد الجلول و ارجو اراء الخبراء الاعزاء في المسدس بسرعه لو سمحتوا | prince of war | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 11-04-25 05:26 PM |
| ارجو الافاده من الخبراء | EGYKINGAYMAN | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 0 | 11-04-12 09:48 PM |
| ارجو الافاده من الخبراء فى البى اس ايه | فارس60 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 17 | 10-11-12 03:02 AM |