![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياريت الاخوة بتوع محاربة جشع التجار يشوفو اللى مش تجار بيعملوا ايه
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: المحله الكبره
المشاركات: 545
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المدينه: cairo
المشاركات: 6
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
كل واحد حر يبيع بالسعر إلى عاوزه ... طب لو هتتكلم على المغلاه شوف الشنطه إلى انته عارضها بي 750 او 800 جنيه و هيه اساسا في الصياد في دبي 65 درهم يعني يعني موصلتش لي 100 جنيه .... و الدور على المستهلك يشتري و لا لأ
__________________
المهندس عمار جودة
دكتوراه في الهندسه البتروكيماوية |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الشنطة اللى انا عارضها ياريت تحاول تشتريها من بره وتشوف حتكلفك كاام
اما البندقية لما تكون موجودة فى السوق والتاجلا بيبعها وكسبان فيها بالكتير بتكون 8500 الامر الاهم اللى هو ايه لو الاستاذ صاحب الموضوع كاتب انه تاجر لايمكن كنت اعترض على سعره لكن المشكلة انه مش عاطى نفسه صفة تجارية لما بنبيع حاجه غالية والناس بتقولى ديه غاليه بقولهم والله انا لازم اكسب لكن الاخوة الافاضل شغالين تحت شعار دعم الهواية ورفع الغلاء البندقية العروضة اجيبهالك ب 8500 وحكون كسبان فيها تقدر تقولى تجيبلى الشنطة بكام وامتى وانا معاك على العام |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
المشاركات: 2,759
معدل تقييم المستوى: 561 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
++++++++++++++++++++++++11111111111111111111111111 111 كلامك مظبوط يا باشا سعر مبالغ فيه جدا جدا واللي احنا بنعمله في بعض ميجيش حد يقول بعد كده هي الأسعار بتعلي ليه ان لله وان له راجعون !!!!!!!
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| diana 50 | raghd.b | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 21 | 11-10-03 12:59 AM |
| diana 54 | AMR EBID | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 0 | 11-10-01 11:22 PM |
| مقارنة بين النموذجي Diana Model 52 and Diana 54 AirKing | Andria | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 4 | 11-08-04 01:37 PM |
| Diana 48/52 | Amir Omar | البنادق الهوائيه | 8 | 11-06-29 10:28 AM |
| Diana 52 | charesma | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 08-05-27 12:52 AM |