![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#33 |
|
عضو متألق
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الاسماعيلية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 64 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ايووووووووووووووة ف الاول خالص او لما اتعملت الصفحة و اتعمل تنوية هنا ف المنتدي ان لينا صفحة عالفيس
طلبت اني اكون ادمن و لم يتم الموضوع و قولت لنفسي عادي مفيش اي مشكلة طالما ان الهدف واحد و هو مصلحة المنتدي و دخلت عالصفحة و طلبت تبادل بين صفحتي و صفحة المنتدي و تم الرفض و السبب كان ان الادمنز وقتها ماكانوش بيعملوا تبادل لاي صفحة من الصفحات - اول لما صفحة المنتدي اتعملت - و قولت بردة عادي مفيش اي مشلكة و حضرتك لو راجعت ال بوست بتاعت الاعضاء ف الاول خااااااااالص هتلاقي الطلب بتاعي .. ف الاول و الاخر انا مايهمنيش اني اكون ادمن انا اللي يهمني ان المنتدي يكون ب صورة كويسة سواء هنا او عالفيس .. انا الحمدلله مش محتاج اكون ادمن يكفي الصفحات اللي معايا و ربنا يقدرني و اوفي حقها .. و انا محبش اشوف صفحة المنتدي اقل منهم تقبل مروري استاذ هشام و اسف مرة تانية ان كنت شديد ف كلامي بس للمرة المليون المنتدي هنا لة افضال عليا يكفي الخبرة اللي اخدتها منكم
__________________
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هي دي صفحة الصيد اللي عالفيس ؟ !! | _SAIKO_ | الموضوعات العامه | 11 | 12-09-04 11:47 AM |
| شكراً للإدارة إنها رجعت ونضفت اللى كان بيحصل | monismod | الصيد العام | 11 | 11-04-26 01:58 PM |
| شكراً لمسدس الصوت اللى جابني هنا | Ebrahim Al Ansari | الصيد العام | 9 | 11-02-20 12:22 AM |