![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
|
ماشى يا عم محمد
على فكرة انا العضو دة بس فعلا انا كنت بدخل المنتدى من 7 شهور تقريبا من غير اشتراك لان مكنش معايا سلاح فكنت بتفرج واتابع من بعيد بس سبحان الله الفقى لما يسعد انا جالى مسدس صوت والتر هدية وتانى يوم باليل جبت الرمسيس وبعدها بساعتين اصطدت عرسة رحت طالع ومشترك ورديت على كل المواضيع من اول العيد تقريبا :d وطبعا لو لى نصيب فيها هاخدها ان شاء الله انا عجبانى الكرال وفعلا عايز واحدة بمنظار لكن الرمسيس بـ 250 جنية وحالتها فل اقولها لأ يعنى ؟
__________________
سبحان الله وبحمده .... سبحان الله العظيم |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 252
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
اقتباس:
وطبعا الرمسيس جميلة ربنا يباركلك فيها ويرزقك بأفضل إن شاء الله
__________________
قال عبد الله بن المبارك رحمه الله :
رأيت الذنوب تميت القلوب * و قد يورث الذل إدمانها و ترك الذنوب حياة القلوب * و خير لنفسك عصيانها وقال بن القيم رحمه الله : دافع الخطرة .. فإن لم تفعل "صارت فكرة" فدافع الفكرة .. فإن لم تفعل "صارت شهوة" فحاربها .. فإن لم تفعل "صارت عزيمة وهمة" فإن لم تتدافعها .. "صارت فعلا ً " فإن لم تتداركه بضده .. "صارت عادة" |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كرال فيبر بالاسكندريه | walo2a | البنادق الهوائيه | 17 | 12-08-28 04:48 PM |
| كرال فيبر اسود | mero1x | البنادق الهوائيه | 3 | 12-06-24 02:11 PM |
| مطلوب سكوب للكرال الدبشك فيبر | elsayed144771 | البنادق الهوائيه | 1 | 12-05-15 11:21 AM |
| للبدل ب كرال دبشك خشب او فيبر | medo magdy | البنادق الهوائيه | 6 | 11-11-25 11:07 PM |
| جامو cfx بس تكون دبشك فيبر | hazimbk | البنادق الهوائيه | 5 | 11-06-22 05:48 PM |