![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر الجديده
المشاركات: 1,299
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
يعني ممكن تتجاب علي انها قطعه غيار بستم هوا او اي جهاز تاني ؟؟؟ ولا هما لازم يكتبوا انها سوسته بندقيه رش؟ طيب هاتل يالموقع وانا هتصرف معاهم في موضوع الشحن ليه خبره في مجال الشحن |
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| السوست التيتان الاصليه وصلت | محمد يونس | البنادق الهوائيه | 15 | 12-08-28 05:05 PM |
| أهداف للرمايه ممكن تطبعها وتعمل نسخ منها | fesal | الصيد العام | 11 | 12-01-10 02:18 AM |
| ادوار مجربة ممكن تختار منها الاقرب ليك ( منقول ) | commando | صيد السمك | 0 | 11-10-17 10:05 PM |
| في ناس بتقول كرال في منها صيني و في منها تركي ازاي افرأ بنهم و بعدين إيه موضوع الفرز الاول والثاني | صياد جديد جداً | سوق المنتدى | 1 | 11-03-28 10:50 PM |
| في ناس بتقول كرال في منها صيني و في منها تركي ازاي افرأ بنهم و بعدين إيه موضوع الفرز الاول والثاني | صياد جديد جداً | الصيد العام | 0 | 11-03-28 10:25 PM |