![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| مقتنيات الاعضاء مقتنيات الاعضاء الاخرى الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#8 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() |
بعد اذن احمد علي
الجهاز دة من امريكا..دة اولا ودة موجود في امريكا بسسس لان شركة سامسونج بتصنعه مخصوص لشركة اتصالات امريكية اسمها T-Mobile وفي امريكا او في برا مصر عموما كل حاجة ارخص من مصر انا عندي جالاكسي اس 3 جايبو من السعودية ب 3000 جنيه مصري لاغير اسال عليه هنا في مصر عامل كام
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير انا ضد المشير مبارك و التحرير كان جس نبض كان بالونة اختبار بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| samsung galaxy ace كالجديد | محمد أنور | مقتنيات الاعضاء | 9 | 12-07-29 04:39 AM |
| samsung galaxy s | ابو يحيى | مقتنيات الاعضاء | 4 | 12-07-10 07:12 AM |
| samsung galaxy note | Mohamed omer | مقتنيات الاعضاء | 9 | 12-06-21 02:43 PM |
| Samsung Galaxy Tap | mohamed.aa78 | مقتنيات الاعضاء | 2 | 12-05-27 02:56 AM |
| samsung galaxy fit | ابو يحيى | مقتنيات الاعضاء | 9 | 12-05-07 02:53 PM |