![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تمسك البندقية فى وضع الرماية وتنشن على حاجة صغيرة زى مفتاح الكهرباء او غطاء زجاجة (بدون ضرب )وتمسك ستوب ووتش وتحسب لنفسك اكبر وقت تقدر تمسك فية البندقية اول مرة حاول تعدى نصف دقيقة ومع التمرين هيزيد الوقت
هتعمل التمرين دة مرتين او تلاتة فى اليوم على الاقل التمرين دة هيخلي ايديك فيها ثبات جامد
__________________
![]() سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هو ده النشان اللي علي حق | magdyfer3on | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 4 | 12-07-28 03:21 PM |
| ارجو المساعده في النشان | moorey | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 12-07-08 08:26 PM |
| مشكله فى النشان | hamam | الورشة | 2 | 12-01-18 11:41 PM |
| برنس فى النشان | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 5 | 11-07-10 02:41 PM |
| ظبط النشان باليزر | 123mmn | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 0 | 11-05-24 02:17 PM |