الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-08, 01:51 AM   #1
محمد ياقوت
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد ياقوت
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45
محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مقاس طبة مسدس الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almagc مشاهدة المشاركة
يا جماعه انا الطبه الصغيره بتاعت طلق الصوت وقعت مني وكنت عايز اعرف مقستها كام عشان اعرف اعملها
ولا يهمك فداك تعالى خد واحده من عندى لو انت فى القاهره واعمل زيها متقلقش ( بدون مقابل ) اصلها بسيطه جدا مش محتاجه اتصل بيا وانا تحت امرك
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-08, 01:55 AM   #2
مجدي خضـر
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية مجدي خضـر
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القليوبية - القناطر الخيرية - أبو الغيط
المشاركات: 355
معدل تقييم المستوى: 12
مجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريق
افتراضي رد: مقاس طبة مسدس الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
ولا يهمك فداك تعالى خد واحده من عندى لو انت فى القاهره واعمل زيها متقلقش ( بدون مقابل ) اصلها بسيطه جدا مش محتاجه اتصل بيا وانا تحت امرك
قدها وقدود يا استاذ محمد ربنا يخليك ياااااااااارب
بس انا كنت عايز اعمل واحده انا اسهل عند اي خراط قريب مني عشان الايام دي مش فاضي الصراحه
لو تقدر تقولي مواصفتها ايه اكون شاكر لحضرتك جداااااااا
وبجد شكرا لذوق حضرتك اللي تعودنا عليه ديما
مجدي خضـر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-08, 02:06 AM   #3
محمد ياقوت
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد ياقوت
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 2,532
معدل تقييم المستوى: 45
محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: مقاس طبة مسدس الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almagc مشاهدة المشاركة
قدها وقدود يا استاذ محمد ربنا يخليك ياااااااااارب
بس انا كنت عايز اعمل واحده انا اسهل عند اي خراط قريب مني عشان الايام دي مش فاضي الصراحه
لو تقدر تقولي مواصفتها ايه اكون شاكر لحضرتك جداااااااا
وبجد شكرا لذوق حضرتك اللي تعودنا عليه ديما
بص يا سيدى بيكون مسمار الانكيه غاطس مقاس 17 ويتم فتح المسمار بنطه 3 او 3 ونصف اما طول المسمار يكون من حوالى 1 سم الى 1 ونصف سم
الطبه دى تشتغل على الفرات وعلى الجاكال والبى 29 والاسبشيال 99 والريتاى بارون القديم
والعمليه فى النمليه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا جناب الكومانده
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	2012-08-08 02.11.00.jpg‏
المشاهدات:	290
الحجـــم:	369.4 كيلوبايت
الرقم:	42841   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	2012-08-08 02.11.29.jpg‏
المشاهدات:	323
الحجـــم:	374.4 كيلوبايت
الرقم:	42842   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	2012-08-08 02.11.47.jpg‏
المشاهدات:	339
الحجـــم:	372.9 كيلوبايت
الرقم:	42843  
محمد ياقوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-08, 02:33 AM   #4
مجدي خضـر
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية مجدي خضـر
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القليوبية - القناطر الخيرية - أبو الغيط
المشاركات: 355
معدل تقييم المستوى: 12
مجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريقمجدي خضـر في بداية الطريق
افتراضي رد: مقاس طبة مسدس الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
بص يا سيدى بيكون مسمار الانكيه غاطس مقاس 17 ويتم فتح المسمار بنطه 3 او 3 ونصف اما طول المسمار يكون من حوالى 1 سم الى 1 ونصف سم
الطبه دى تشتغل على الفرات وعلى الجاكال والبى 29 والاسبشيال 99 والريتاى بارون القديم
والعمليه فى النمليه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا جناب الكومانده
تسلم ايدك يا محمد باشاا وربنا يخليك ديما لينا يااااااااااااااااااااااااااااارب :d
مجدي خضـر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ضرب بلي مقاس 4 بال p29 16109 محدثات الصوت 7 11-12-08 10:41 AM
ما هو مسدس الصوت؟؟ معلومات عن مسدس الصوت!! Mahmoud El-Behairy ادوات الصيد الثقيله 12 11-10-16 07:04 AM
للبيع عدد 2 اسكوب مقاس 3 - 12 * 40 ali comandos777 البنادق الهوائيه 7 11-10-13 11:32 PM
مقاس المسمار فى الايكول بى 29 كمال حرب محدثات الصوت 8 11-05-08 08:16 PM
شراء بندقيه مقاس 2 mmokhtar_7 البنادق الهوائيه 2 11-02-28 01:24 PM


الساعة الآن 07:07 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir