![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 290
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() |
الزوم (لازم) يفرق ألا أذا كان السكوب first focal plane و أطمن ده مش موجود في مصر ولا هينزل بعد مليون سنه
علشان تحل المشكله الأول أستعمل أحسن نوع رش أربط البكرات للأخر و أفتح هم أربع أو خمس لفات و بعدين أضرب مجموعه من على الأقل 10 متر (عند الضرب ما لكش دعوه الرش يجي فين مش ديه مشكلتنا دلوقتي المهم كل مره نشن على نفس النقطه ألي نشنت عندها المره ألي فاتت) بص زي الصوره دى أنا كنت بنشن على النص بتاع الكروس بس الرش كان بيجي شمال (مش مهم نشن على النص برده مالكش دعوه) المجموعه ألي في الصوره بتبين أن السكوب 10/10 لو المجموعه بيضاويه و الرش بعيد أوي عن بعضه يبق السكوب بايظ لو المجموعه مدوره بس واطيه أعمل الأتي بكرات السكوب ممكن تكون مفكوكه قرب الأخر جدا و ده بيخلي الشعار يتهز و ميفضلش مكانه أتأكد أن العيب مش في البندقيه الأول و لو البكرات مفكوكه بزياده حط كرت ورق على قاعده السكوب الخلفيه و حط السكوب عليها و أضبطه تاني ملحوظه مهمه السكوب ما ينفعش تضرب بيه أقل من 10 متر ألا أذا كان AO
__________________
"ليس القوي من يهزم عدوه أنما القوي هو من يربحه" |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| يا ريت التجار يجاوبونى على مكان محل سلاح فى السويس | mohamed fanko | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 2 | 14-01-28 11:35 PM |
| سؤال بالنسبة للاسعار ؟ ليه الناس بعد ما بتشترى وتيجى تبيع تبيع بالغالى | roaaroma2005 | محدثات الصوت | 10 | 12-07-10 03:29 AM |
| سؤال من الاخر وعايز الناس تدخل وبرده السؤال بخصوص الايكول ومش عايز الناس تزعل مني :( | bedobato | الورشة | 20 | 12-01-05 05:05 AM |
| شوية اسئلة وارجو من خبراء المنتدي يجاوبوني | bedobato | محدثات الصوت | 0 | 11-12-17 12:13 AM |