![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 37
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
مع اخترامي لكن انا اظن الاخ راكان يقصد 5000جنيه ولم يكتب صفر والدليل انه مش فاكرها رش انه بيقول معاه ترخيص....ومع كل الاحترام للمسدس الجميل ولصناعته وبلد منشأه حجمه كبير جدا..الطول..وعيارو ال5.5مم ضعيف وهو نفس حجم الرش نمرة 2 وقوته نص ال9مم تقريبا....وبالفعل لا ا؟ن أنه سيباع بأكثر من 5آلاف جنيه
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 230
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ولكن مع احترامي .22 عيار ليس ضعيف وليس بقوة الرش نمرة 2 لان في فرق كبير قوي في وزن المقذوف والجرين وايضا سرعته ويمكن مراجعة المعلومات من النت شاكر مرة اخري للمشاركة الجميلة وكل عام وحضرتك بخيير
__________________
{ما يلفظ من قول إلا لدية رقيب عتيد}[SIGPIC][/SIGPIC] |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طبنجة روسى 9 مم قصير و بندقية خرطوش لاصحاب التراخيص فقط | jojosharaawi | محدثات الصوت | 20 | 12-08-15 12:14 AM |
| لاصحاب التراخيص طبنجة حية للبيع | m_mony | محدثات الصوت | 33 | 12-07-17 10:45 PM |
| سؤال هام لحاملى التراخيص فقط. | adel152 | ادوات الصيد الثقيله | 27 | 12-06-09 10:44 PM |
| لحاملى الترخيص وتصاريح الشراء فقط طبنجة استرا اسبانى | Dr.Hesham | محدثات الصوت | 11 | 12-05-26 11:23 AM |
| للجادين فقط طبنجة حيه للبيع لاصحاب التراخيص | m_mony | محدثات الصوت | 12 | 12-05-08 12:41 AM |