الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-08-04, 03:28 AM   #1
shadymageed
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 536
معدل تقييم المستوى: 0
shadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريقshadymageed في بداية الطريق
افتراضي رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

يا باشا الكيمار اصلا 8 وبيتعدل يعنى هوه معدل والسعر ده حتى لو مفتوح معاه طبه ا مزنجر برده غالى اوى راجع عروض التجار فى المنتدى هتلاقى اقل بكتييييييييير اوى وياريت لو ترفعلنا الصور يا باشا حسب قوانين المنتدى تحياتى
shadymageed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-04, 05:03 AM   #2
عبــ الله ــد @
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عبــ الله ــد @
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الفيوم
المشاركات: 1,747
معدل تقييم المستوى: 25
عبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى عبــ الله ــد @
افتراضي رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed مشاهدة المشاركة
يا باشا الكيمار اصلا 8 وبيتعدل يعنى هوه معدل والسعر ده حتى لو مفتوح معاه طبه ا مزنجر برده غالى اوى راجع عروض التجار فى المنتدى هتلاقى اقل بكتييييييييير اوى وياريت لو ترفعلنا الصور يا باشا حسب قوانين المنتدى تحياتى
لا يا باشا انا معايا 9 مللي

بس فعلا يا ريت صور ةالسعر غااااااااااااااااالي
__________________
من اقوال البسطاء :

ليس معنى الفشل هو عدم النجاح ، بل ان الفشل هو نصف النجاح ...

والنصف الآخر انما هو خليط من العزيمة والارادة والمثابرة .. وهكذا يكون النجاح ..

عبد الله عاصم
(2066-2000)

عاشق اسلحة وذخائر
ومحب للاسلحة والذخائر
ويحب الاسلحة والذخائر
واحب الاسلحة والذخائر
!!



-------------------------------
MADE IN EGYPT
عبــ الله ــد @ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-04, 06:37 PM   #3
mbc
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 81
معدل تقييم المستوى: 6
mbc مستواه غير معروف
افتراضي رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ مشاهدة المشاركة
لا يا باشا انا معايا 9 مللي

بس فعلا يا ريت صور ةالسعر غااااااااااااااااالي

على فكرة الحتة الكيمار ال9 ملي ايطالي بتتباع جديدة ب2800
mbc غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-05, 02:42 AM   #4
عبــ الله ــد @
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عبــ الله ــد @
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الفيوم
المشاركات: 1,747
معدل تقييم المستوى: 25
عبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيدهعبــ الله ــد @ لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى عبــ الله ــد @
افتراضي رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbc مشاهدة المشاركة
على فكرة الحتة الكيمار ال9 ملي ايطالي بتتباع جديدة ب2800
:confused::confused::confused::confused:


ازاي يا باشا

بتاع جدي جدييييد نوفي بــ 1200







ولو عايز اصور لك الفاتورة
__________________
من اقوال البسطاء :

ليس معنى الفشل هو عدم النجاح ، بل ان الفشل هو نصف النجاح ...

والنصف الآخر انما هو خليط من العزيمة والارادة والمثابرة .. وهكذا يكون النجاح ..

عبد الله عاصم
(2066-2000)

عاشق اسلحة وذخائر
ومحب للاسلحة والذخائر
ويحب الاسلحة والذخائر
واحب الاسلحة والذخائر
!!



-------------------------------
MADE IN EGYPT
عبــ الله ــد @ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-05, 08:25 PM   #5
mbc
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 81
معدل تقييم المستوى: 6
mbc مستواه غير معروف
Exclamation رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @ مشاهدة المشاركة
:confused::confused::confused::confused:


ازاي يا باشا

بتاع جدي جدييييد نوفي بــ 1200







ولو عايز اصور لك الفاتورة
ازيك ياعم عبدالله انت بتقول انا معايا واحدة وب1200 ولو عايز اصورلك الفاتورة

اولاً /انا ماشوفتش اللي معاك انا عارف المسدس اللي معايا وده اصلي اصلي 9ملي وواضح كده ان اللي معاك 8ملي ومتعدل ل9ملي

ثانياً / انا مش بقول كلام وخلاص بالنسبة للسعر هو من 2800 الى 2700 جديد والتاكيد على كلامي مشاركة الاخ والعضو المحترم ابــــو ســـاجد

ثالثاً / واضح انك مش متابع اسعار السوق والفرق بين الكيمار ال8 ملي ومتعدل ل 9ملي
والكيمار ال9 ملي الجديد بتاع الايام دي والكيمار 9 ملي اللي انا عارضه القديم اللي هوا مفهوش حاجة مضروبة ايطالي اصلي وشكراً
mbc غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-05, 04:31 AM   #6
ابو ساجد
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهرة
المشاركات: 625
معدل تقييم المستوى: 9
ابو ساجد مستواه غير معروفابو ساجد مستواه غير معروف
افتراضي رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbc مشاهدة المشاركة
على فكرة الحتة الكيمار ال9 ملي ايطالي بتتباع جديدة ب2800
عندك حق هى فعلا جديده عملا 2700 جنيه وتقبل مرورى
__________________

محل hunter بشبرا
9ش الشيخ الظواهرى من شارع شبرا ناصيه كشرى التحرير
محطه مترو سانت تريزا

0222029538
01271127955_ 01124094468
ابو ساجد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-05, 08:36 PM   #7
mbc
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 81
معدل تقييم المستوى: 6
mbc مستواه غير معروف
افتراضي رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو ساجد مشاهدة المشاركة
عندك حق هى فعلا جديده عملا 2700 جنيه وتقبل مرورى
شكرا للرد والتوضيح يا ابو ساجد وكل سنة وانت طيب
mbc غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-08-04, 02:02 PM   #8
mbc
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 81
معدل تقييم المستوى: 6
mbc مستواه غير معروف
Thumbs up رد: كيمار 75 auto ايطالى 9ملي اصلى شبيه ال CZ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadymageed مشاهدة المشاركة
يا باشا الكيمار اصلا 8 وبيتعدل يعنى هوه معدل والسعر ده حتى لو مفتوح معاه طبه ا مزنجر برده غالى اوى راجع عروض التجار فى المنتدى هتلاقى اقل بكتييييييييير اوى وياريت لو ترفعلنا الصور يا باشا حسب قوانين المنتدى تحياتى


اولاً ياباشا ازيك

ثانياً الكيمار اللي معايا 9 ملي اصلي اصلي مش ال 8 المتعدل حته من الاخر صوتها جامد جداً

واللي معاه كيمار 9 ملي اصلي زي دي ممكن يقولكم عليها

ثالثاً انا هنزل الصور للتاكيد

والسلام عليكم
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	CYMERA_20120804_135503.jpg‏
المشاهدات:	508
الحجـــم:	224.9 كيلوبايت
الرقم:	42644   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	CYMERA_20120804_135549.jpg‏
المشاهدات:	394
الحجـــم:	195.9 كيلوبايت
الرقم:	42645   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	CYMERA_20120804_140713.jpg‏
المشاهدات:	553
الحجـــم:	220.7 كيلوبايت
الرقم:	42646  
mbc غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مطلوب كيمار 75 شبيه السى ahmed79_h79 محدثات الصوت 3 12-07-22 05:10 AM
عايز اشترى مسدس كيمار 75 شبيه السى زد ahmed79_h79 محدثات الصوت 1 12-07-15 05:10 PM
مطلوب كيمار بريجيدير فتح الله صوت شبيه الحلوان bravehro1 محدثات الصوت 5 12-05-31 02:52 PM
فيديو فك و تركيب كيمار 75 (شبيه cz 75b ) Max.1 الورشة 4 12-01-28 12:10 AM
مسدس صوت كيمار 8 مللى Kimar CZ 75 Auto hunter1 محدثات الصوت 14 12-01-26 05:14 PM


الساعة الآن 07:26 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir