![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#9 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 162
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
يا باشا خلاصة الكلام ومن غير ما تقلق نفسك ولا تزعل نفسك ومن غير ما تودى المسدس لحد
اولا العيب من الابرة وانا واثق من كلامى دة الابرة بتفضل مشدودة وبتطلع لاادام من ناحية بيت النار صحححح لان الحركة دى حصلت معايا لانى كنت سايب المسدس ومكنتش بنطف الابرة وبزيتها بعد الضرب بالمسدس ثانيا الحل انك تجيب نوع زيت اسمو wd40 بعشرة جنية من اى محل بتاع الكترونيات ثالثا اقولك تزيت الابرة ازاى اتلاقى الزيت فية انبوبة لونها احمر صغيرة عاملة زى الشفاط بتاع العصير تركبها فى الانبوبة وترش زيت فى مكان الابرة من وراء الشاكوش اتلاقى بلاوى نازلة من ناحية الابرة من بيت النار ودة الرايش اللى بينزل من الطلقات ودة الحل باختصار ونصيحة من اخوك فى المنتددة لازم تنظف المسدس بعد كل خزنة او 15 طلقة تضربها بالزيت اللى قولتلك علية لان الزيت بيحل مشكل كتيرة فى المسدس وارجو انى مكنتش طولت عليك بس احنا كلنا هنا اخوات فى المنتددى |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لخبراء الجكال | ahmedrashed | محدثات الصوت | 7 | 12-06-20 07:00 PM |
| تفسير الجكال بيضرب حى .......! | البرنس ميجو | محدثات الصوت | 11 | 12-02-14 04:52 AM |
| أريد شراء مسدس صوت محترم و يكون بيضرب طلق باللي و قوي و يكون بيضرب صواريخ افراح و ازاي افتحه والموق | fady magdy | محدثات الصوت | 12 | 12-01-20 12:57 AM |
| تعديل الجكال الى بلي | mazenger | محدثات الصوت | 61 | 11-06-05 11:42 PM |