![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 318
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
حسب المسدس اللي معاك لو مسدس تقيل و لسه جديد و العتله تقيله ممكن تلزق الطبه في بيت النار عشان انت محتاج الرجع بتاع الضغط كله عشان المسدس يرمي الفارغ بس لو مسدس ناعم ممكن الرجع الزياده يسبب حشر الطلقه و خلي بالك لما تخرط الماسوره دقق فيها و هيه بتلف علي المخرطه لو بترف خلي الخراط يظبطهالك عشان ده معناه انها فيها عوجه و دي لو ركبتها بعيد نص سنتي عن بيت النار ممكن بسبب العوجه البليه تلطش في اول الطبه و دي بقي انت و رزقك في النتيجه انا عملتها في مسدسات كتير و كل مسدس بدماغ في اللي بيظبط بالطبه واصله لبيت النار و في اللي لازم تفكها شويه بس نصيحه اخيره لو عملت الطبه و حشرت متبعدهاش عن بيت النار عشان تعالج المشكله احسنلك وسعها .2 او .3 مللي و اربطها للاخر برده و حتشتغل معاك كويس , قولي انت معاك مسدس ايه و اقولك تعمل الماسوره وسعها كام
__________________
الواحد لو كان مقضيها موفق في البيع و ربنا يبارك للبايع و المشتري كان زمانه مكتوب تحت اسمه الحاج صاحب المنتدي |
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ابرة ضرب النار | AhmeD EslaM | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 12-03-10 04:54 AM |
| يومياتى مع الطبة الطويلة :d | bedreamer | محدثات الصوت | 62 | 12-02-22 11:43 AM |
| مسامير الطبة الطويلة | gamalatya | ادوات الصيد الثقيله | 25 | 12-01-24 03:25 PM |
| من أشعل النار؟ | asdmkh | الصيد العام | 6 | 10-05-23 03:57 PM |