![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها معلومات عن بنادق ضغط الهواء والرش ومستلزماتها. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
من وجهة نظرى وتجربتى الجيت جميلة جدا وخفيفة ودقيقة وبتجمع .. وصيانتها سهلة جدا ..
انما البام تقيلة نوعا ما .. ونظام العتلة ده صعب شوية عن الكسر فى الصيانة .. بس بينى وبينك البام لو ظبطتها وركبتلها اجزاء من الديانا بتبقى خطيييرة وممكن تتفوق عالديانا كمان .. بس انا من رايى خليك فى الجيت .. واهى نوريكا برضه .. عشان ما تفتقدش المزة الحالية ( السبورت ) ولو عايز تبيع السبورت لو حالتها كويسة ممكن تجيبلك فى حدود 1200 او اقل حاجة بسيطه + 500 يعنى قول دخلت فى 1700 وخلى الحاج يزودلك الف جندى وجيب الجيت وركب عليها السكوب وادعيلى ..
__________________
Alex Hunter
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
بس النوريكا تجيب 1200 بس !! دي لسه زيرو مضربتش غير اقل من 200 طلقة وكلهم جامو ماتش ويجي 50 مارسمان بس بس عارف يا صاحبي الديانات دي تفتح النفس دي بيقولك ان الايركنج وعلي بعد 70 متر وباستخدام الجامو ماتش قادرة علي الاحتفاظ بطاقة 11 جول وهيا كافية لقتل ارنب بري يا عيني عليا بندقتي السبورت بتطلع 8.7 جول من عند فوهة المسورة ههههههههههههه |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز مساعدة | besho | محلات الاسلحه وادوات الصيد | 5 | 12-03-01 09:51 PM |
| عايز مساعدة | ِAhmedAlaa2007 | ادوات الصيد الثقيله | 7 | 11-07-04 01:24 PM |
| طلب مساعدة - ما موديل هذه البندقية | the_air_devil | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 6 | 11-04-30 08:34 AM |
| جديد بالمنتدي - ومحتاج مساعدة في البندقية الرش | TELEBK | سوق المنتدى | 2 | 11-03-03 01:46 PM |
| صياد جديد عايز مساعدة | silvermask | الصيد العام | 17 | 10-06-27 03:47 PM |